۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۵
کد خبر: ۳۰۸۵۸۹
نماینده ولی ‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

بازی ‌های انتخاباتی در مجلس خبرگان رهبری جایگاهی ندارد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به این که نباید بازی ‌های انتخاباتی وارد مجلس خبرگان شود، گفت: باید با حساسیت هرچه تمام‌تر، با حضور واقعی، اتحاد و وحدت و با هر گرایش و اعتقاد و حزبی در جهت تشکیل یک مجلس خبرگان مستقل گام برداریم تا ولایت ‌فقیه آسیب نبیند.
حجت الاسلام والمسلمين نکونام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، شامگاه شنبه، 28 اسفندماه، در نشست شورای اداری این استان که به میزبانی سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: مهم‌ترین ابتلاء مؤمن در شرایط امروز آن است که ببیند انقلاب اسلامی ایران که به دین حیات دوباره بخشیده در معرض خطر قرار گرفته است.

 

وی با بیان این که امروز برای مؤمن مهم است که تلاشش را برای افزایش سلامت نظام و جلوگیری از نفوذ دشمن به کار بندد، ادامه داد: در حال حاضر یکی از عرصه‌هایی که به نظام آسیب می‌رساند نفوذ دشمن در شکل‌ دهی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری است.

 

امام جمعه شهرکرد بیان داشت: دشمن به دنبال وارد کردن افرادی به مجلس خبرگان است که نقشه ‌های آن‌ها را اجرا کنند و به این ترتیب در مهم‌ترین و اساسی‌ترین رکن نظام نفوذ کند.

 

نماینده ولی ‌فقیه در چهارمحال و بختیاری، تلاش برای جلوگیری از راه‌یابی دسته ‌بندی سیاسی به مجلس را بسیار مهم عنوان و خاطرنشان کرد: دسته‌بندی ‌های سیاسی در دولت و سایر نهادها همیشه مشکلاتی را برای کشور در پی داشته اما با درایت رهبر فرزانه انقلاب حل شده است.

 

این مقام مسؤول با تأکید بر این که باید توجه داشته باشیم که از انتخاب افراد مسأله‌ دار و غیرمطمئن خودداری کنیم، گفت: نگاه‌مان به مجلس خبرگان نباید نگاه حزبی باشد چرا که این مجلس رکن اصلی نظام است و نباید افراد در آن به دسته‌های مختلف تقسیم شوند.

 

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به این که نباید بازی ‌های انتخاباتی وارد مجلس خبرگان شود، اذعان داشت: باید با حساسیت هرچه تمام‌تر، با حضور واقعی، اتحاد و وحدت و با هر گرایش و اعتقاد و حزبی در جهت تشکیل یک مجلس خبرگان مستقل گام برداریم تا ولایت ‌فقیه آسیب نبیند.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با اشاره به شرایط نابسامان منطقه تأکید کرد: در شرایطی که اطراف کشور را دشمنان فرا گرفته‌اند باید آگاه باشیم و خودمان با خودمان دشمنی نکنیم.

 

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: نمایندگان مجلس خبرگان باید شرایطی مانند ایمان، عدالت، تقوا و فقاهت داشته باشند و اهل تسامح، سیاسی ‌کاری و ملاحظات سیاسی نباشند و تنها به سلامت جایگاه رهبری بیاندیشند.

 

این مقام مسؤؤل با بیان این که برای شناخت کاندیداهای خبرگان رهبری نمی ‌توان به تشکیلات حزبی و جناحی افراد نگاه کرد، افزود: متأسفانه در این استان شاهد برخی از تک‌روی‌ها بوده‌ ایم اما باید مراقب باشیم که دچار تک‌روی نشویم و نقش خود را در این عرصه به خوبی ایفا کنیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، جایگاه خبرگان رهبری را مهم عنوان و تأکید کرد: مجلس خبرگان ستون انقلاب اسلامی است و نباید به دست کسی باشد که به نظام و انقلاب آسیب برساند.

 

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در پایان گفت: باید هوشیار باشیم که خودمان با دست خود عرصه را برای نفوذ بیگانگان به کشور باز نکنیم./9457/202/ب1

ارسال نظرات