۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۳۰۸۶۴۹

شادمانی رژیم صهیونیستی از شهادت سمیر قنطار

خبرگزاری رسا ـ به دنبال شهادت «سمیر قنطار» مقامات رژیم صهیونیستی به این موضوع واکنش نشان دادند و به استقبال از آن پرداختند.
سمير قنطار از مبارزان حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، به دنبال تایید خبر شهادت «سمیر قنطار» از مبارزان قدیمی وابسته به مقاومت، در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به دمشق، مقامات این رژیم به ابراز خرسندی از این اتفاق پرداختند.

 

«ایال رئوون» فرمانده سابق فرماندهی مرکزی رژیم صهیونیستی و نماینده کنونی کنست از حزب «اتحادیه صهیونیست» با استقبال از خبر شهادت سمیر قنطار، خواستار تقدیر از مقامات نظامی، اطلاعاتی و نیروهای هوایی شد.

 

دقایقی پس از آنکه برخی منابع محلی در سوریه از وقوع انفجار در شهر دمشق، پایتخت این کشور خبر دادند، رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند این انفجار احتمالا در پی حمله هواپیماهای اسرائیلی رخ داده است.

 

دولت سوریه حمله هوایی صهیونیست‌ها به ریف دمشق را محکوم کرد

 

دمشق تأکید کرد که حمله جنگنده‌های صهیونیستی به «جرمانا» را که به شهادت «سمیر النقطار» از رزمندگان برجسته حزب الله لبنان و شماری از افراد غیر نظامی منجر شد محکوم می‌کند.

 

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در ساعات اولیه بامداد امروز یکشنبه به ساختمانی در «جرمانا» واقع در جنوب دمشق حمله کردند که «سمیر قنطار» از مبارزان برجسته جنبش «حزب الله» لبنان در آن اقامت داشت و به شهادت رسید.

 

بر اساس گزارش رسانه‌های سوری، در جریان این حمله چندین تن از نظامیان وابسته به دولت سوریه از جمله «فرحان شعلان» نیز به کشته شدند./980/ب101/د

ارسال نظرات