۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۱
کد خبر: ۳۰۸۸۱۲
عضو ارشد حزب الله:

حمایت رژیم صهیونیستی از ائتلاف سعودی نشان دهنده ماهیت این ائتلاف است

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان مبارزه نیروهای مقاومت با گروه های تکفیری حمایت شده از سوی عربستان سعودی را یک افتخار دانست.
حجت الاسلام نبيل قاووق، نايب رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ نبیل قاووق نایب رییس اجرایی حزب الله لبنان در مراسم بزرگداشت شهادت سمیر القنطار از فرماندهان این حزب که در شهر جنوبی الطیبه برگزار شد، مبارزه با گروه های تروریستی تکفیری و صهیونیستی را افتخار حزب الله خواند و گفت: اینکه رژیم ستمگر صهیونیستی به گروه های تکفیری حمایت شده از سوی عربستان سعودی تعرض نمی کند و دست به ترور فرمانده حزب الله می زند پیام واضحی دارد.

 

وی افزود: این مساله بر کسی پوشیده نیست که عربستان سعودی یک ائتلاف تروریستی را در یمن و سوریه رهبری می کند و این کشور برای به راه انداختن ائتلاف ضد تروریسم در گام اول باید از وجود خود تبری بجوید و از اقدامات جنایتکارانه ای که در یمن مرتکب شده، ابراز شرمساری کند.

 

این روحانی لبنانی تاکید کرد: شکست عربستان سعودی در یمن به قدری روشن است که با مسدود کردن شبکه های حقیقت گستری مانند المنار و یا با تشکیل ائتلاف به اصطلاح ضد تروریسم نمی توان این شکست را مخفی کرد و بر این جنایت ها سرپوش گذاشت.

 

عضو ارشد حزب الله تصریح کرد: حمایت رژیم صهیونیستی از ائتلاف سعودی نشان دهنده ماهیت این ائتلاف است و این رژیم تلاش می کند از مجرای این ائتلاف به خواسته های شوم خود در منطقه دست پیدا کند. تشکیل ائتلافی با عنوان اسلامی و استثنا کردن تروریسم صهیونیستی در مبارزه با تروریسم یک تناقض آشکار است.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: عربستان سعودی در توهین به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) از داعش سبقت گرفته و در حقیقت سنگ بنای تشکیل تمام گروه های تکفیری تروریستی به دلیل صدور فتاوای بی اساس و تعالیم افراطی است که منشأ همه آنها در عربستان است./1321/ب902/د

ارسال نظرات