۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۳۰۹۳۰۹

حضور 284 ناشر در نمایشگاه کتاب استان ایلام

خبرگزاری رسا ـ نهمین نمایشگاه استانی کتاب ایلام با حضور 284 ناشر برگزار می‌شود.
نمايشگاه استاني کتاب ايلام

 

به گزارش خبرگزاری رسا، دویست و نود و نهمین نمایشگاه استانی کتاب پنج‌شنبه (3 دی‌ماه) با حضور معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرعامل مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران افتتاح می‌شود.

  

در این دوره از نمایشگاه 284 ناشر از سراسر کشور بیش از 34 هزار عنوان کتاب در حوزه‌های مختلف در 190 غرفه به نمایش خواهند گذاشت.

 

برای حمایت از ناشرانی که امکان حضور در نمایشگاه ندارند در بخش فروش متمرکز 30 ناشر کتاب‌های خود را عرضه خواهند کرد.

 

5 ناشر نیز از استان ایلام در این دوره از نمایشگاه حضور دارند. در نهمین نمایشگاه استانی کتاب ایلام 250 میلیون تومان بُن یارانه‌ای خرید کتاب با تخفیف 20 درصدی در بین بازدیدکنندگان توزیع می‌شود.

 

16 برنامه جنبی مانند روانشناسی خانواده، روزهای فرهنگی شهرستان‌های ایلام، پدافند غیرعامل، حجاب در تحکیم خانواده، ایلام‌شناسی، شب شعر، کارگاه‌های آموزشی، جشن میلاد پیامبر(ص)، جنگ نرم و کتاب و کتابخوانی از دیدگاه قرآن کریم در نمایشگاه اجرا می‌شوند. ایستگاه سرگرمی‌های کودکان و نوجوانان نیز در نمایشگاه میزبان کودکان خواهد بود.

 

نهمین نمایشگاه استانی کتاب ایلام با همت مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از 3 تا 9 دی‌ماه برپا خواهد بود./998/د102/ق 

منبع: مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران

ارسال نظرات