۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶
کد خبر: ۳۰۹۳۹۶
آیت الله هاشمی شاهرودی مطرح کرد؛

خبرگان نباید تحت تاثیر جو انتخابات و تبلیغات قرار گیرد/ برگزاری اجلاس یادبود علمای درگذشته خبرگان

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس مجلس خبرگان رهبری با بیان این که برای نخستین بار انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی به صورت همزمان برگزار می شود، گفت: جنس رقابت های مجلس شورای اسلامی با خبرگان متفاوت است و بنده نگرانم این همزمانی خیلی در شأن خبرگان نباشد.
آيت الله هاشمي شاهرودي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی نایب رییس اول مجلس خبرگان رهبری صبح امروز در جلسه هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری با رؤسای کمسیون های این مجلس که در دبیرخانه مجلس خبرگان در قم برگزار شد، از برگزاری اجلاسی برای بزرگداشت درگذشتگان این دوره مجلس خبرگان در 8 بهمن خبر داد و گفت: یادواره ای برای اعضای خبرگان که در این دوره رحلت کردند به ویژه آیات مشکینی و مهدوی کنی در سالن مدرسه امام خمینی(ره) برگزار می شود.

 

وی خبر داد که از مراجع تقلید و علما برای سخنرانی در این یادبود دعوت شده است.


وی با اشاره به انتخابات آینده و همزمانی انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی افزود: در دوره های گذشته انتخابات خبرگان مستقل از مجلس شورای اسلامی بود که خوشبختانه شاکله اسلامی و روحانیتی آن به خوبی در انتخابات حفظ می شد.


نایب رییس اول مجلس خبرگان رهبری با بیان این که برای نخستین بار انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی به صورت همزمان برگزار می شود، اظهار داشت: جنس رقابت های مجلس شورای اسلامی با خبرگان متفاوت است و بنده نگرانم این همزمانی خیلی در شأن خبرگان نباشد و تبلیغات مجلس شورای اسلامی بر خبرگان سایه بیندازد.


وی ادامه داد: خبرگان نباید تحت تاثیر جو انتخابات و تبلیغات قرار گیرند، باید دقت شود و گرنه جایگاه مجلس خبرگان تنزل پیدا کرده و همانند مجلس شورای اسلامی حساب می شود؛ امیدواریم که این همزمانی آسیبی در پی نداشته باشد./1323/پ202/ج

ارسال نظرات