۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۳۰۹۴۳۱
مدیر حوزه های علمیه لرستان:

بیداری اسلامی بهترین اقدام عملی در برابر آل سعود است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه لرستان گفت: بهترین اقدام عملی مسلمانان جهان علیه آل سعود گسترش بیداری اسلامی است و روحانیت در این عرصه وظیفه خطیری بر دوش دارد.
حجت الاسلام محمدرضا مبلغي ، مدير حوزه هاي علميه لرستان

حجت الاسلام محمدرضا مبلغی، مدیر حوزه های علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با تسلیت شهادت شیخ نمر، بیان داشت: آل سعود باید بداند حکومت با کفر ممکن است ادامه پیدا کند ولی با ظلم ادامه پیدا نمی کند.

 

وی راه ظلم و ستم را تجاوز به حقوق دیگران بیان کرد و افزود: آل سعود هیچ گونه حق انسانی برای دیگران در داخل کشور و خارج از کشور قائل نیستند.

 

حجت الاسلام مبلغی با بیان این که خون شهید شیخ نمر دامن آل سعود را سعود را خواهد گرفت، عنوان داشت: آل سعود در آینده ای نزدیک نتیجه ظلم و ستم خود را می بینند.

 

وی با اشاره به این که امروز بیداری اسلامی در جهان به حرکت در آمده و جریان تکفیری را تحت الشعاع قرار داده است، خاطرنشان کرد: وحدت مسلمانان شیعه و سنی رمز موفقیت و ایستادگی در برابر جریان تکفیری است.

 

مدیر حوزه های علمیه لرستان با تأکید بر این که بهترین اقدام عملی مسلمانان جهان علیه آل سعود بیداری اسلامی است، اظهار داشت: روحانیت با آگاه سازی مردم و اقشار گوناگون جامعه جلوی تفکر وهابی را بگیرند.

 

وی تفکر وهابی را خطر بزرگی دانست و گفت: تفکر وهابی آثار و تبعات مخربی دارد و آین همه قتل و کشتار از تفکر وهابی نشأت می گیرد.

 

حجت الاسلام مبلغی با تأکید بر ضرورت مقابله با انحرافات و تفکر وهابیت و تکفیری خاطرنشان کرد: امروز امت اسلامی با مصیبت بزرگ به نام جاهلیت نوین مواجه است که امت اسلامی را تهدید می کند.

 

وی در ادامه با تأکید بر مبارزه و مقابله با این جاهلیت ادامه داد: با حفظ و تقویت وحدت باید جلوی رشد آن گرفته شود.

 

مدیر حوزه های علمیه لرستان تعصب کور و افراط گرانه را از جمله شاخصه های جاهلیت نوین عنوان کرد و افزود: با آگاهی و گسترش بیداری اسلامی جلوی جهل و نادانی گرفته می شود.

 

وی با بیان این که در دنیای امروز جامعه اسلام بیش از هر زمان دیگری به وحدت و همدلی نیازمند است، عنوان داشت: با گسترش معارف اسلام و پیروی از سیره اهل بیت(ع) باید نقشه های وهابیت که در تلاش هستند چهره خشنی از اسلام به نمایش بگذارند، را خنثی کرد./9459/302/ب1

ارسال نظرات