۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴
کد خبر: ۳۰۹۶۳۲
مدیر مدرسه علمیه منتظر المهدی مشهد:

خون مظلوم گریبان ظالم را خواهد گرفت

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه منتظر المهدی مشهد گفت: وظیفه همه مسلمانان به ویژه شیعیان عالم است که از مبارزان اسلامی و آیت الله نمر به هر نحوی حمایت کنند.
حجت الاسلام نظري

حجت الاسلام نظری، مدیر مدرسه علمیه منتظر المهدی مشهد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، با محکوم کردم اعدام آیت الله نمر، وظیفه علمای اسلام را حمایت از مبارزان و مجاهدان اسلام دانست و افزود: کسانی که صدای حریت و آزادی را دارند به گوش جهان و جهانیان می رسانند و وظیفه همه مسلمانان به ویژه شیعیان عالم است که از مبارزان اسلامی و آیت الله نمر به هر نحوی حمایت کنند.

 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا وقت آن نرسیده علمای اسلام و جهان اسلام پا را از محکومیت لسانی فراتر گذاشته و یک اقدام عملی انجام دهند؟ خاطرنشان کرد: به هر نحو ممکن و از لحاظ سیاسی و دیپلماتیک هر کسی که می تواند وظیفه دارد از خون مظلومان حمایت کند.

 

استاد حوزه علمیه مشهد راه های عملی جهان اسلام علیه آل سعود را راه های سیاسی و دیپلماتیک دانست و عنوان کرد: جهان اسلام باید از نظر دیپلماسی بسیار پرقدرت عمل کند و ملت ها در کشورهای خودشان حمایت و اجتماعاتی داشته باشند و پیام مبارزه را به گوش آل سعود برسانند که خون مظلوم گریبان ظالم را خواهد گرفت./859/303/ب1

ارسال نظرات