۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۳۱۰۰۱۴
حجت الاسلام والمسلمین قریشی:

کاندیداها با صداقت در گفتار و درستی در عمل وارد عرصه انتخابات شوند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری صداقت در گفتار و درستی در عمل را سرلوحه کار خود قرار داده و با نیت خالص قدم در این عرصه بگذارند.
حجت الاسلام والمسلمين قريشي،نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن محکوم کردن رژیم آل سعود، گفت: حکام آل سعود با این اقدام، خشم مردم جهان را برانگیخته‌اند.

 

وی تأکید کرد: شخ نمر فقط خواستار انجام آزادانه اعمال شرعی و دینی خود بود و هرگز مبارزه مسلحانه ای انجام نداد.

 

حجت الاسلام والمسلمین قریشی بابیان اینکه مظلوم‌کشی‌ها موجبات مضمحل شدن رژیم آل سعود خواهد شد، اظهار داشت: وظیفه‌ تمام شیعیان است که اعتراض و انزجار خود را از این جریان نشان داده و این اقدام را محکوم کنند تا بار دیگر چنین اتفاقی تکرار نشود.

 

کاندیداهای انتخاباتی صداقت در گفتار و درستی در عمل را سرلوحه امور قرار دهند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به انتخابات آتی مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: همگی در انتخابات وظایفی داریم که باید به آن عمل کنیم.

 

وی از کاندیداها خواست تا صداقت در گفتار و درستی در عمل را سرلوحه کار خود قرار داده و با نیت خالص قدم در این عرصه بگذارند.

 

حجت الاسلام والمسلمین قریشی خطاب به کاندیداهای انتخاباتی گفت: دستگیری از مستمندان خوب و پسندیده است البته سعی کنید این کار نه برای رأی آوردن بلکه صرفاً برای رضای خداوند باشد.

 

وی در واکنش به بداخلاقی های رسانه ای در آستانه انتخابات، تصریح کرد: رسانه ها و سیات های خبری نیز باید از درج اخبار دروغ پرهیز کرده و چیزی جز حقیقت منتشر نکنند.

 

امام جمعه ارومیه اضافه کرد: مثلا برخی از سایت ها پول هایی از برخی افراد می گیرند تا چهره رقیب را تخریب کنند و برهمین اساس دروغ می نویسند و توهین می کنند؛ باید این بداخلاقی های رسانه ای متوقف شود.

 

غرب به دنبال تغییر فرهنگ اسلامی، ایران است

خطیب جمعه ارومیه در ادامه‌ سخنان خود به مسأله‌ پوشش و حجاب اشاره کرد و گفت: 17 دی‌ماه سالروز کشف حجاب از سوی رژیم منحوس پهلوی است.

 

وی هدف رژیم پهلوی را نهادینه کردن بی‌عفتی و بی‌حیایی در جامعه عنوان کرد و افزود: هم‌اکنون هم دولت‌های غربی درصدد پیاده کردن این هدف در کشور اسلامی مان هستند.

 

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به اینکه دولت‌های غربی قصد تغییر دادن فرهنگ جامعه‌ ما رادارند، تصریح کرد: باید نمادهای بی‌عفتی را در جامعه جمع کرد.

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، نماز جمعه را قرارگاه ایمان و تقوا دانست و گفت: باید به این فریضه‌ی الهی بیشتر اهمیت دهیم.

 

گفتنی است، نمازگزاران ارومیه پس از اقامه نماز جمعه در اعتراض به اعدام شیخ نمر راهپیمایی کرده و خشم و انزجار خود را از اقدامات ضد اسلامی آل سعود فریاد زدند./936/201/ب1

ارسال نظرات