۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۳۱۰۱۸۷

مقالات برگزیده دهمین همایش تاریخ شفاهی کتاب می‌شود

خبرگزاری رسا ـ دهمین همایش تاریخ شفاهی با موضوع تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی از سوی مؤسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران و با همکاری انجمن تاریخ شفاهی برگزار می‌شود؛ مقالات برگزیده در کتاب مجموعه مقالات همایش به چاپ می‌رسد.
همايش تاريخ شفاهي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، دهمین همایش تاریخ شفاهی با موضوع تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی و محوریت نقد و بررسی آثار منتشره و رویکردها و روش‌های این حوزه از سوی مؤسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران و با همکاری انجمن تاریخ شفاهی برگزار می‌شود.

 

دکتر موسی فقیه‌ حقانی (دبیر علمی و رئیس شورای سیاست‌گذاری)، دکتر مرتضی نورایی، دکتر علی ططری، غلامرضا عزیزی، محسن کاظمی، حجت‌الاسلام سعید فخرزاده، مرتضی رسولی‌پور و علیرضا کمری هیات علمی و شورای سیاست‌گذاری این همایش هستند.

 

از میان مقالاتی که از سراسر کشور به دبیرخانه دهمین همایش تاریخ شفاهی ایران رسیده، 30 مقاله توسط هیات داوران ارزیابی نهایی شده و در نهایت 9 مقاله برتر برای سخنرانی در همایش برگزیده شدند.

 

این مقالات برتر در قالب سه پنل، نقد و نظر، گزارش و آموزش ارائه می‌شوند. قرار است دیگر مقالات برگزیده نیز در کتاب مجموعه مقالات همایش به چاپ برسد.

 

این همایش یک‌روزه دوشنبه 5 بهمن ماه برگزار خواهد شد و استادان و پژوهشگران تاریخ معاصر به نقد مقالات و آثار منتشره در این حوزه یا اصطلاحا به نقدِ نقد می‌پردازند. به تمامی شرکت‌کنندگان گواهی حضور یا ارائه یا پذیرفته شدن مقاله در همایش اعطا می‌شود. علاقه‌مندان به شرکت در این همایش می‌توانند حداکثر تا 25 دی ماه با مراجعه به وبگاه www.iichs.ir و یا ارسال مشخصات خود به نشانی oh.10@iichs.org به صورت رایگان ثبت‌نام کنند./998/د102/ق 

منبع:  مؤسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران

ارسال نظرات