۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۹
کد خبر: ۳۱۰۳۷۷
استاد حوزه علمیه:

باز کردن راه‌های نفوذ دشمن از نقشه‌های مدیریت شده فتنه است

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام ضیایی باز کردن راه های نفوذ دشمن را یکی از نقشه های مدیریت شده فتنه عنوان کرد و گفت: نفوذ فرهنگی از همه اقسام نفوذ پر خطرتر است چون تغییر افکار، در مردم، زمامداران و نخبگان ایجاد می کند.
حجت الاسلام ضيايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت‌الاسلام سید حسن ضیایی، استاد حوزه علمیه مشهد امروز در جلسه درس اخلاق که در مدرسه آیت الله خویی برگزار شد با اشاره به صفات افرادی که بوی بهشت را استشمام نمی‌کنند، گفت: عاق والدین، قاطع ارحام، پیرمرد زناکار متکبر و مغرور و کسی که فتنه انگیزی می کند از جمله صفات این افراد است.

 

وی به ویژگی های افراد فتنه گر اشاره و اظهار کرد: نفوذ در افکار دیگران، ایجاد موج های کاذب، اضمحلال جمهوری اسلامی ایران و پایمال کردن خون شهدا در تاریخ کار فتانانه است و فتان جهنمی است و هزار سال فاصله بوی بهشت را استشمام نمی کند.

 

حجت‌الاسلام ضیایی خاطرنشان کرد: اذیت کردن دیگران، خشمگین غضبناک، حریص دنیا نیز از صفات افرادی است که بوی بهشت را از هزار سال استشمام نمی کنند.

 

استاد حوزه در ادامه برخی از صفات مؤمنان را برشمرد و گفت: بشاش، نداشتن سوء زن به دیگران و احسان کردن به والدین از جمله این صفات است، همچنین مؤمن بسیار تجسس کننده نیست زیرا برخی از تجسس ها حرام و برخی مکروه است و در سوره حجرات به آن ها اشاره شده است.

 

لزوم وحدت بین مسلمانان و مسیحیان

وی با تأکید بر وحدت بین مسلمانان، گفت: بین مسلمانان شیعه و سنی و نیز مسیحیان اعم از کاتولیک و پروتستان به خاطر اصول مشترکی که داریم باید وحدت باشد.

 

حجت‌الاسلام ضیایی با اشاره به انجیل برنابا که قدیمی ترین انجیل مسیحیان است، اظهار کرد: پادشاهان ستمگر بسیاری از انجیل ها را سوزانده و به خاطر ریاست طلبی و سلطنت طلبی سه انجیل را در اختیار مردم قرار دادند که در آن ها نیز نکات مهمی است، انجیل برنابا که در سال 2 هزار میلادی در قبرس کشف شد، دارای نکته های مهم برای مردم است.

 

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: در انجیل برنابا از جمله نکاتی که بیان شده و از جمله  اصول اشتراک بین مسلمانان و مسیحیان بوده این است که حضرت عیسی بنده خدا و انسان کاملی است، مسیح مبشر و بشارت دهنده آمدن منجی است که تمام مکاتب بشری از جمله اسلام نیز همین را بیان می کنند.

 

وی با بیان این که دشمن که صیهونیست بین الملل است می خواهد وحدت بین مسلمانان و نیز مسیحیان را از بین ببرد، گفت: صیهونیست ها مدیریت شرارت در جهان می کنند و مهره ساخته سپس جذب می کنند.

 

حجت‌الاسلام ضیایی دشمن مشترک را از جمله اصول مشترک بین مسلمانان و مسیحیان عنوان و بیان کرد: صیهونیست ها با به وجود آوردن گروه های داعشی، ریگی، سلفی و وهابی مدیریت شرارت کرده و این ربطی به شیعه و سنی بودن و یا کاتولیک بودن و پروتستان بودن ندارد و به هیچ کدام از آن ها رحم نمی کند.

 

این استاد حوزه خاطرنشان کرد: کره زمین حدود 8 میلیارد جمعیت دارد که حدود سه میلیارد مسلمان و حدود سه میلیارد مسیحی است و نیز 2 میلیون صیهونیست حدود 22 تا 24 میلیون یهودی در جهان را اداره می کند.

 

باز کردن راه های نفوذ یکی از نقشه های مدیریت شده فتنه

وی باز کردن راه های نفوذ را یکی از نقشه های مدیریت شده فتنه عنوان و تصریح کرد: نفوذ فرهنگی از همه اقسام نفوذ پر خطرتر است چون تغییر افکار در مردم، زمامداران و نخبگان ایجاد می کند و سپس با مدیریت افکار تصمیم و فعل اشتباه صورت خواهد گرفت.

 

حجت الاسلام ضیایی راه نفوذ دشمن را مشابه وسوسه خناسی که در سوره ناس به آن اشاره شده است، دانست و گفت: دشمن بدون سرباز ظاهری و حرکت فیزیکی با القاعات شیطانی از نوع وسوسه خناسی اصول فرهنگی را تغییر می دهد.

 

این استاد حوزه و دانشگاه نفوذ فرهنگی را خطرناک تر از رخنه فرهنگی دانست و گفت: در رخنه فرهنگی ایجاد شبکه و شبکه افکنی صورت می گیرد اما در نفوذ تسخیر افکار و ارداده نخبگان صورت می گیرد.

 

وی ادامه داد: دشمن با نفوذ در افکار نخبگان می خواهد فرد ایرانی و حتی معمم باشد اما ایمان به خدا و ارزش های اسلامی نباشد و به حرف های دشمن خارجی عمل کنند، پوست اسلام باشد اما دیکته اجانب انجام شود.

 

حجت‌الاسلام ضیایی افزود: نفوذ در مدیریت یکی از راه های نفوذ است که مدیر را از خارج وارد کرده و مدیر داخلی وابسته به خارج است.

 

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که برخی از اطرافیان رییس جمهور مجری فرامین غرب و شرق هستند، گفت: برخی از اطرافیان رییس جمهور شیفته و شیدای غرب و شرق هستند و سند در این زمینه داریم از جمله در خصوص بحث سوبسیت ها که در زمان دولت های قبل مطرح می شد. مشتی فرصت طلب و ریاست طلب شورای رهبری و سقیفه دوباره را مطرح می کنند.

 

وی با بیان این که برخی ماجرای سقیفه را تکرار می کنند، خاطرنشان کرد: عمرو عاص های هزار و 300 سال قبل سر از لاک در آورده و شورای رهبری را مطرح می کنند که همان تکرار سقیفه (برگ سیاه تاریخ) و به نفع یهود است.

 

حجت‌الاسلام ضیایی خاطرنشان کرد: مشتی فرصت طلب و ریاست طلب به ندای دشمن، ندای شورای رهبری و سقیفه دوباره را مطرح می کنند که موجب به تأخیر افتادن ظهور خواهد شد.

 

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که آمریکا به دنبال پس از برجام است، افزود: شیطان برای ایجاد فتنه بر روی خواص سرمایه گذاری می کند، شمشیر فتنه خنثی شده اما حیله جدیدی را که شورای رهبری است به راه انداخته اند.

 

وی به تاریخچه نفوذ در کشور اشاره و اظهار کرد: مسأله نفوذ آمریکا در ایران پس از انقلاب شروع شد و در زمان جنگ تحمیلی شدت یافت و سپس فتنه 88 و حال فتنه ای که در انتخابات پیش رو صورت گیرد، شدیدتر است.

 

طرح مجیز گفتن رهبر قبل و کوبیدن رهبر کنونی از طرح های بنی عباس و رژیم صیهونیستی است

حجت‌الاسلام ضیایی اظهار کرد: برخی از افراد زمانی که بنیانگذار انقلاب زنده بود، به حرف ایشان عمل نمی کردند حال که ایشان رحلت کرده، سینه به اسم امام می زنند و امام جدید را می کوبند و می خواهند هر کسی به جز امام خامنه ای رهبر باشد چون ایشان شجاع، مدیر و امین است و دین فروشی و وطن فروشی نمی کند.

 

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: برخورد با این دو رهبر از همان نقشه های بنی عباس است که در زمان امام کاظم(ع) و امام رضا(ع) مطرح می کردند و نیز طرح رژیم صیهونیستی است.

 

وی با بیان این که امام خمینی و امام خامنه ای هر دو رهبر و امام شهدا، و انقلاب های منطقه هستند، ابراز کرد: این دو رهبر امام همه مؤمنان، مؤمنات، مستضعفان و شهدا همچنین شیخ زاکزاکی که 15 میلیون نفر را شیعه کرد و تمام شیعیان کشورهای منطقه هستند.

 

این استاد حوزه و دانشگاه به ریشه فتنه 88 اشاره و بیان داشت: ریشه فتنه 88 در جنگ روانی بود که رسانه های خارجی به راه انداخته بودند.

 

وی با اشاره به این که الگوی برخی در کشور حکومت سعودی و سلطنت طلبی است، بیان کرد: برخی می خواهند رهبری جامعه در خاندان کسی باشد که با این عمل پدر خود را زیر سؤال می برند.

 

نفوذ با خود برجام است

حجت‌الاسلام ضیایی با بیان این که نفوذ با خود برجام است، ابراز کرد: با برجام جنس های خارجی وارد و اقتصاد و کارخانه های آن ها  فعال شده و جوان های شیعه بیکار و تولید فلج می شود.

 

این استاد حوزه و دانشگاه به اقدامات دولت در خصوص اقتصاد مقاومتی اشاره و اظهار کرد: تمام اقدامات دولت فعلی بر خلاف اقتصاد مقاومتی است.

 

وی در ادامه به راه های نفوذ غرب اشاره و اظهار کرد: تطمیع عناصر سیاسی به وعده و وعیدهای غرب و شرق؛ سوء استفاده از توافق، شبهه افکنی، شایعه سازی، حمایت از اقدامات ساختار شکنانه، انواع شکستن حریم ها از جمله شکستن حرمت قرآن، دعا، مسجد و حسینیه؛ ازدیاد قانون شکنی و تزلزل ساختار خانواده از جمله حربه های دشمن است.

 

حجت‌الاسلام ضیایی افزود: اگر دیر اقدام کنیم خواهیم دید که اسلام آمریکایی از جلسه سیاسیون غرب زده، حوزه و دانشگاه که پابرهنگان تشنه عدالت هستند، سر بر آورده و محکوم به فنا هستیم./1310/202/ب1

ارسال نظرات