۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۶
کد خبر: ۳۱۰۸۶۰
مدیر حوزه علمیه خواهران اسلام آباد غرب:

آل سعود ملعبه دست مستکبران جهان است/ اعدام آیت الله نمر بی احترامی به خون مسلمانان

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه خواهران اسلام آباد غرب اعدام آیت الله نمر را توهین به خون مسلمانان دانست و گفت: آل سعود ملعبه دست مستکبران جهان بوده و اهداف شوم آن ها را تحقق می بخشد.
آل سعود

خانم بختیاری، مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، اظهار داشت: آل سعود از اقدامات اخیر خود هدفی جز فتنه گری و تفرقه در میان شیعیان و اهل تسنن را دنبال نمی کند.


مدیر حوزه علمیه اسلام آباد غرب ادامه داد: تفرقه افکنی در جهان اسلام از اهداف کشورهای غربی و مستکبر است و آل سعود نیز ملعبه دست مستکبران و صهیونیست ها بوده و در راستای تحقق اهداف آن ها گام بر می دارد.


خانم بختیاری تصریح کرد: قطع ارتباط عربستان با ایران نیز یکی دیگر از نقشه های دولت های غربی در جهت سیاه نمایی در جهان اسلام بوده و هدف آن ها ایجاد دو دستگی و اختلاف در میان مسلمانان جهان است.


وی افزود: دولت های مستکبر جهان از قدرت یافتن اسلام واهمه دارند و از هر طریقی به دنبال بدبین ساختن مردم جهان نسبت به این دین مبین هستند تا خطری که از جانب ترویج دین اسلام احساس می کنند به این طریق دفع کنند.


مدیر حوزه علمیه خواهران اسلام آباد غرب خاطرنشان کرد: اعدام آیت الله نمر نیز ریشه در تفرقه افکنی آل سعود در منطقه دارد، آن ها منتظر واکنش کشورهای منطقه در قبال اجرای حکم اعدام شیخ نمر بودند تا از این موضع گیری به نفع خود بهره گیرند.


خانم بختیاری ابراز داشت: ریختن خون پاک شهدا سبب بارور و زنده کردن نهال هدف های مقدس آن‌ها می شود، آیت الله نمر نه به دنبال فتنه گری بود و نه قصد تحریک مردم عربستان را داشت، قتل این عالم مجاهد توهین به خون مسلمانان بود.


وی  بیان داشت: زمانی انقلاب به وجود می‌آید که به ارزش‌ها و اهداف مشترک عده ای از افراد جامعه بی احترامی شود، این هتک حرمت موجب قیام مردم و شکل گیری انقلاب خواهد شد، اعدام آیت الله نمر نیز به سبب نادیده گرفتن ارزش های مشترک عده زیادی از مسلمانان موجب بیداری اسلامی در عربستان خواهد شد.


مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه گفت: مراجع عظام کشور و بزرگان اهل سنت در تمام  کشورها به این اقدام آل سعود معترض شدند و این نشانه شکل‌گیری بیداری اسلامی در نتیجه ریختن خون انسانی پاک و بی گناه است.


خانم بختیاری در پایان تأکید کرد: امید است این بیداری اسلامی زمینه ظهور امام زمان(عج) را فراهم کند، آل سعود باید آگاه باشد که هر ستاره ای که از آسمان پر فروغ اسلام به پایین کشیده شود هزار ستاره دیگر رشد و ظهور خواهد یافت./857
/302/ب2

ارسال نظرات