۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۳۱۰۹۱۸
کارشناس مسائل دینی:

کاندیداهای تأیید صلاحیت شده باید پیرو خط ولایت باشند

خبرگزاری رسا ـ کارشناس مسائل مذهبی گفت: ما باید مراقب باشیم که فردی وارد مجلس شود که در خط ولایت باشد خط ولایت همان خط جمهوری اسلامی و شهدا است.
ولايت فقيه

حجت الاسلام هادی بامری، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: کارگزاران و دولت جهموری اسلامی ایران باید مراقب باشند که حق کسی در انتخابات پایمال نشود.

 

کارشناس مسائل دینی افزود: مسؤولان مراقب باشند که در جایی تخلفی صورت نگیرد چون انتخابات حق تمام مردم است و باید مراقب باشیم جایی اشتباهی صورت نگیرد تا سبب مشکلات بعدی نشود.

 

وی با تأکید بر بررسی سوابق کاندیداها، گفت: ما باید تمام سوابق کسانی که وارد انتخابات می شوند را در مسائل دینی و انقلابی بررسی کنیم تا بدانیم آن شخصی که می خواهد وارد مجلس بشود چه سابقه ای داشته است.

 

حجت الاسلام بامری با اشاره به سخنان رهبری در جمع مردم قم گفت: یکی از ویژگی های کاندید های مجلس این است که در خط ولایت فقیه باشد یکی از دلایل حضور مخالفان نظام در انتخابات این است که از ترفندهای دشمن و سنگ‌اندازی او جلوگیری شود امروزه صحنه رقابت است هر که موافق و یا مخالف است در انتخابات شرکت کند.

 

وی خاطرنشان کرد: ما بیشترین انتخابات را برگزار کردیم، حضور مردم در انتخابات سبب ناامیدی دشمنان می‌شود تمام دشمنان در صدد هستند که حضور مردم را در انتخابات کم رنگ کنند.

 

کارشناس مسائل دینی در پایان گفت: مردم با بصیرت کامل تمام فتنه ها را خنثی می‌کنند ما باید مراقب باشیم که فردی وارد مجلس شود که در خط ولایت باشد خط ولایت همان خط جمهوری اسلامی و شهدا است./831/303/ب3

 

ارسال نظرات