۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۳۱۱۳۶۰
آیت الله نابلسی:

غرب با حربه فساد به جنگ مسلمانان رفته است

خبرگزاری رسا ـ یکی از علمای لبنان تاکید کرد که سبک زندگی غربی با روح اسلام در تضاد است و کشورهای غربی نیز با این ابزار به جنگ مسلمانان رفته‎اند.
آيت الله نابلسي از علماي لبنان و امام جمعه صيدا

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عفیف نابلسی، امام جمعه صیدای لبنان در دیدار با هیاتی از روسیه، به تهدیدهای پیش روی جهان اسلام اشاره کرد و گفت:بعد از سال 2001 میلادی هجمه رسانه ای دنیای غرب علیه اسلام بی وقفه شد.


وی افزود: در دنیای امروز نیز این هجمه های تبلیغاتی از گوشه و کنار جهان علیه مسلمانان و کشورهای اسلامی با شدت بیشتری ادامه دارد تا ارزش های انسانی و الهی اسلام به گوش جهانیان نرسد.

 

این عالم لبنانی تاکید کرد: دین در دنیای غرب مرده است و دلیل آن اتکا به دنیا گرایی و سرمایه گذاری بر روی تامین روز افزون لذت های دنیایی و شهوانی است. دنیای غرب تلاش می کند کشورهای اسلامی را نیز به باتلاقی که خود در آن فرورفته بکشد.

 

امام جمعه صیدای لبنان تصریح کرد: سبک زندگی غربی با روح اسلام در تضاد کامل است و دنیای غرب از امکانات در اختیار خود استفاده می کند تا به اسلام ضربه زده و چهره حقیقی رحمانی آن را مخدوش کند.

 

مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) صیدا در پایان خاطر نشان کرد: ثمره فتنه افرزوی های دشمنان اسلام این است که مسلمانان به جان همدیگر افتاده و ظلم و جنایت و ویرانی و آوارگی منطقه را فراگرفته است. خشونت خط مشی ابزار دشمن در  کشورهای اسلامی است و اگر مسلمانان در برابر توطئه گری دشمنان اسلام هوشیاری به خرج ندهند چیزی از اسلام باقی نخواهند ماند./1321/ب904/د

ارسال نظرات