۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۳۱۱۸۵۸
حجت‌الاسلام سبحانی‌نیا:

سالنامه نور سال 1395 بوی عِطر گل محمدی می‌دهد

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام سبحانی‌نیا از انتشار سالنامه حدیثی نور 1395 با عنوان سالنامه نبوی نور خبر داد.
سالنامه حديثي نور 1395

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمدتقی سبحانی‌نیا، معاون فرهنگی و هنری و مدیرعامل انتشارات دارالحدیث، از انتشار سالنامه حدیثی نور 1395 با عنوان سالنامه نبوی نور خبر داد و گفت: در جهانی که هر روز از پایبندی به ارزش‌های اخلاقی بیشتر فاصله می‌گیرد و حریت و آزادگی به فراموشی سپرده می‌شود تا جایی که شخصیت‌های بی‌نظیری چون پیامبران الهی را مورد بی مهری قرار می‌دهند، باید هنرمندانه به میدان آمد و از حرمت دین خدا و رسولانش پاسداری کرد.

  

وی در ادامه اظهار کرد: در این راستا و به منظور معرفی هر چه بیشتر شخصیت خاتم‌الانبیاء حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم بر آن شدیم تا سررسید سال 1395 را به شخصیت آن حضرت و سخنان نورانی‌اش اختصاص دهیم؛ باشد که گامی اگرچه کوچک در ترویج معرفت دینی و معرفی پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و سلم برداشته باشیم.

 

حجت‌الاسلام سبحانی‌نیا بابیان اینکه یکی از ویژگی‌های سالنامه نبوی نور این است که تمام احادیث آن از سخنان رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم انتخاب‌ شده است، ادامه داد: احادیث انتخاب شده از کتاب حکمت‌نامه پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم است.

 

معاون فرهنگی هنری مؤسسه دارالحدیث با اشاره به این مطلب که انتخاب احادیث و قطعات تاریخی کوتاه متناسب با سالنامه در نظر گرفته‌ شده است، عنوان کرد: قطعاتی برای روزهای جمعه نیز غالباً از کتاب سیره پیامبر خاتم صلی الله علیه و آله و سلم  که به‌دست رییس‌جمهوری رونمایی شد، انتخاب‌ شده است.

 

وی ویژگی دوم آن را انتخاب بیش از 50 ویژگی یا قطعه و نقل تاریخی کوتاه درباره شخصیت آن حضرت دانست که در روزهای جمعه آورده شده است.

 

همچنین روابط عمومی انتشارات دارالحدیث اعلام کرد: امکان چاپ بروشور، عناوین و تبلیغات مؤسسات و سازمان ها و مراکز صنعتی و تجاری بر روی جلد و یا در صفحات آغازین و پایانی سررسید وجود دارد./998/د102/ق 

منبع: مؤسسه دارالحدیث

ارسال نظرات