۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۹
کد خبر: ۳۱۱۹۵۳

شیخ علی سلمان بر ادامه مبارزات مردمی تا تحقق کامل آزادی تأکید کرد

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل الوفاق بحرین بر ضرورت استمرار مبارزات مردمی تا تحقق کامل عدالت، کرامت و دموکراسی در کشور تاکید کرد.
شيخ علي سلمان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی سلمان دبیرکل زندانی جمعیت الوفاق بحرین بر اهمیت استمرار انقلاب مردمی و مسالمت آمیز 14 فوریه تا تحقق کامل خواسته‌های مردم تاکید کرد.


شیخ سلمان در صفحه شخصی خود به مناسبت روز مارتین لوتر کینگ از مبارزان آمریکایی نوشت: جنبش 14 فوریه ادامه پیدا می‌کند زیرا اگر اکنون ما از مبارزه دست بکشیم، کشورمان تا صد سال دیگر در سیاه چال تبعیض قومیتی حبس شده و فرزندان و نوادگان ما از ضعف و ناتوانی که بیش از ده‌ها سال در آن به سر بردیم، رنج می‌برند.


وی با بیان اینکه هدف انقلابیان، ساخت کشوری همگانی با رویکرد برابری و مساوات و در سایه نظام قانونی و دموکراسی است که مردم در آن حاکمان خود را انتخاب می‌کنند، خاطر نشان کرد: آزادی هیچگاه به سرعت حاصل نمی‌شود بلکه باید با محبت و سازش، عمل خود را انجام داده تا به آزادی دست یابیم. آزادی دست یافتنی است نه اعطا کردنی زیرا فرد مستبد همواره مردم را از دخالت در امور کشور دور نگه می‌دارد.


دبیرکل جمعیت الوفاق با تاکید بر الگوی مسالمت آمیز و شیوه غیر خشن در مبارزه افزود: با دشمنان سیاسی خود با محبت برخورد خواهیم کرد و دستان خود را از آلوده شدن به خون آنان پاک نگه خواهیم داشت و این امری است که از سوی بیشتر مردم تا به امروز رعایت شده است.


شیخ سلمان ادامه داد: انقلابیان هیچگاه قصد رسوایی و نابودی افراد خاصی را نداشته بلکه به دنبال ریشه کنی شرارت و پلیدی و زندگی محبت آمیز و برادرانه بوده‌اند بنابر این مبارزات تا دستیابی کامل به آزادی، کرامت، برابری و دموکراسی ادامه پیدا خواهد کرد./981/ب102/د

ارسال نظرات