۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۹
کد خبر: ۳۱۱۹۷۷
حجت الاسلام طباطبایی نژاد:

دولت و مجلس وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام طباطبایی نژاد با بیان این‌که دولت و مجلس باید وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند، گفت: چالش های اقتصادی، منطقه‌ای، اخلاقی و هسته‌ای مسائلی هستند که رهبری مستقیما در آن وارد شده‌اند در حالی که این مسائل مربوط به دولت و مجلس بود.
حجت الاسلام سيد مصطفي طباطبايي نژاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام سید مصطفی طباطبایی نژاد، چهارشنبه شب در نشست میز تحلیل مجمع اصولگرایان اصفهان، با حضور کاندیداهای منتخب مجمع اصولگرایان اصفهان، با اشاره به وجود چهار چالش در کشور، گفت: چالش های اقتصادی، منطقه‌ای، اخلاقی و هسته‌ای مسائلی هستند که رهبری مستقیما در آن وارد شده‌اند در حالی که این مسائل مربوط به دولت بود و رهبری نباید به این صورت در آن ورود پیدا می‌کردند.

 

وی ادامه داد: در مسأله‌ هسته‌ای ایشان تذکرات لازم را به دولت دادند و آیت الله مکارم نیز متذکر شدند که نباید کاری کنیم که مردم متوقع شوند و به نحوی شادی کنیم که دشمنان خیال کنند ما نسبت به رابطه با آنها خوشحالیم، در زمینه اخلاقی نیز مشکلات بسیاری وجود دارد که یکی از آنها اردوهای مختلط دانشجویی است.

 

حجت الاسلام طباطبایی نژاد با اشاره به بروز بی اعتمادی در جامعه، اظهار کرد: متأسفانه بی اخلاقی‌های بسیاری در جامعه رواج پیدا کرده است و عدم اعتماد یکی از مهم‌ترین مسائلی است که باید به آن توجه شود، باید یک حرکتی نو بشود در زمینه‌های اقتصادی و امنیتی در منطقه، حرکت اخیر سپاه در مواجهه با سربازان آمریکایی یکی از حرکاتی بود که به پشتوانه رهبری و مردم صورت گرفت و باید این مسائل حمایت شود و ادامه پیدا کند.

 

وی خاطرنشان کرد: مجلس ما باید بتواند چهار چالشی که با آن مواجه هستیم را با قدرت دنبال کند تا نیازی نباشد رهبری شخصا و مستقیما وارد عمل شوند و این مسائل نشان از چرایی تأکید رهبر معظم انقلاب بر اهمیت انتخابات پیش رو در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی دارد.

 

حجت الاسلام طباطبایی نژاد با تأکید بر اهمیت کشاورزی در کشور تصریح کرد: همانطور که دشمن حاضر به فروش سلاح به ما نیست قطعا در زمینه کشاورزی به ویژه گندم نیز به همین صورت عمل خواهد کرد و لازم است از اولویت‌های مجلس آینده موضوع کشاورزی باشد.

 

وی فعالیت بانک‌ها را غلط دانست و اظهار کرد: اقتصاد ما دچار مشکلات بسیاری است که بخشی از آن مربوط به بانک و سیستم ربوی آن است، بالا بودن سودهای بانکی ربا است و این سودها موجب کاهش تولید و آسیب دیدن اشتغال در جامعه می‌شود و باید این معضل از سوی مجلس اصلاح شود.

 

حجت الاسلام طباطبایی نژاد در پاسخ به سؤالی راجع به برخی افراد زاویه‌دار، گفت: وقتی در رأس یک هرم شخصیتی نظیر رهبر معظم انقلاب وجود دارد دیگر نیازی به مطرح کردن اشخاص دیگر نیست و نباید اجازه دهیم اشخاص دیگری در کنار رهبری مطرح شوند و هر کسی که در مسیر رهبری نیست باید حذف شود و اصلا راجع به آن صحبتی نشود./1304/202/ب2 

ارسال نظرات