۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۳۱۲۲۱۷
آیت الله علما:

شورای نگهبان حافظ ولایت فقیه است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علما با بیان این‌که شورای نگهبان همواره وظایف و نظارت خود را به درستی انجام می دهد، گفت: شورای نگهبان همواره حافظ ولایت فقیه است.
آيت الله علما 90

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه دوم بهمن ماه سالجاری با تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه معصومه(س)، عنوان داشت: حضرن معصومه(س) از جایگاه والایی نزد خداوند متعال برخوردار و دارای مقام شفاعت عام است.


نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه مقاومت مردم ایران را سبب پیروزی انقلاب در تمامی عرصه ها دانست و بیان کرد: قطعا همدلی و مقاومت مردم ایران در برابر دشمنان رمز موفقیت و پیروزی در برابر ابرقدرت ها است.


امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: ملت ایران همواره باید به توان بالای خود تکیه و از وابستگی به کشورهای دیگر خودداری کند چرا که نتیجه ای به جز تسلط کشورها نسبت به ایران را به همراه ندارد.


آیت الله علما در ادامه افزود: اقتدار و عظمت ایران اسلامی سبب شد که آمریکا در برابر این قدرت ناچار به توافق شود.


وی در ادامه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، افزود: رهنمودهای رهبر انقلاب باید فصل الخطاب قرار گیرد و تلاش و پشتکار شهدای هسته ای در راستای ارتقا و پیشرفت نظام نباید به فراموشی سپرده شود.


نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: مسؤولان باید همواره خدمتگزار مردم باشند و وظایف خود را بر اساس احکام و دستورات خداوند متعال انجام دهند.


وی ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب عملکرد شورای نگهبان را مورد تأیید قرار دادند از این رو باید دستورات رهبر انقلاب را تمکین کرد، شورای نگهبان همواره حامی و حافظ ولایت فقیه است.


آیت الله علما در پایان عنوان داشت: خوشبختانه شورای نگهبان همواره وظایف و نظارت خود را به درستی انجام می دهد و این مهم مورد تأیید رهبر انقلاب است، امید است با انتخاب نمایندگان اصلح گامی در راستای پیشرفت و تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برداریم./857/201/ب1

ارسال نظرات