۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۵
کد خبر: ۳۱۲۴۱۴
استاد حوزه علمیه بردسیر:

نمایندگان با هدف خدمت به مردم به مجلس بروند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه بردسیر با بیان این که نمایندگان با هدف خدمت به مردم به مجلس بروند، گفت: متاسفانه بعضی از نمایندگان هدف اصلی خود را گم کرده اند و به جای این که کاری را به نفع کشور انجام دهند، فقط به فکر این هستند که وارد مجلس شوند.
انتخابات مجلس خبرگان هيئت نظارت بر انتخابات انتخابات

حجت الاسلام علی قرایی استاد حوزه علمیه بردسیر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: قانون گذاری از وظایف مهم مجلس محسوب می شود.

 

وی افزود: یکی دیگر از کارهای مهم نمایندگان مجلس نظارت بر اجرای قانون است و این زمانی شکل می گیرد که وزیری کار خود را درست انجام ندهد.

 

حجت الاسلام قرایی با بیان این که مجلس نقش مهمی در کشور دارد، خاطرنشان کرد: وظایف مهمی در مجلس شمرده می شود و این وظایف را باید افرادی انجام دهند که خود را متعهد این کار بدانند و دلسوز مردم و کشور باشند.

 

وی ابراز داشت: تقوا، قبول داشتن ولایت از ویژگی های مهم نمایندگان است تا بتوانند با تقوایی که دارند برای جامعه کاری را انجام دهند.

 

استاد حوزه علمیه بردسیر با اشاره به این که نماینده به فکر شخص خود نباشد، اظهار داشت: یک نماینده زمانی می تواند قانونی را برای کشور وضع کند که دغدغه مردم را داشته باشد تا با توجه به نیاز مردم قانونی را وضع کند.

 

وی تأکید کرد: متاسفانه بعضی از نمایندگان هدف اصلی خود را گم کرده اند و به جای این که کاری را به نفع کشور انجام دهند، فقط به فکر این هستند که وارد مجلس شوند و دیگر مردم را فراموش می کنند.

 

حجت الاسلام قرایی با توجه به این که مردم باید تا زمان انتخابات بصیرت خود را بالا ببرند، خاطرنشان کرد: مردم با بصیرت کامل به پای صندوق های رأی بروند تا نماینده ای که نظام اسلامی را قبول دارد وارد مجلس شود.

 

وی با بیان این که مردم با بالا بردن علم خودشان، اشتباه را از خود دور کنند، اظهار داشت: یکی از مشکلات بزرگی که مردم دارند این است که نماینده انتخابی شهر خودشان را بدون تحقیق انتخاب می کنند.

 

استاد حوزه علمیه بردسیر تأکید کرد: نماینده ای باید شورای نگهبان انتخاب کند که علاوه بر این که شایستگی این مقام را داشته، باید متخصص کاری هم باشد تا در نتیجه مجلس خوبی را از جهت تقوا و قانون گذاری برای خودمان به رقم بگذاریم.

 

وی در پایان گفت: مردم سعی کنند در زمان باقیمانده تا زمان انتخابات بصیرت خود را بالا ببرند و یک نماینده انقلابی را وارد مجلس کنند./9707/302/ب3
 

ارسال نظرات