۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۵
کد خبر: ۳۱۲۹۷۴
مدیر حوزه علمیه اسلام آباد غرب:

صیانت از آرمان های انقلاب وظیفه همگانی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب با اشاره به اهمیت انتخابات، گفت: مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات باید از آرمان‌های انقلاب اسلامی پاسداری کنند.
انقلاب اسلامي

حجت الاسلام روح الله کرمی نیا، مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات عنوان داشت: مشارکت همه جانبه در انتخابات و حمایت از انقلاب اسلامی نقشه های شوم دشمنان را خنثی خواهد کرد.


مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب خاطر نشان کرد: صیانت از آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهدا وظیفه تمامی مردمی که در زیر چتر جمهوری اسلامی ایران زندگی می کنند، است.


وی یادآور شد: مردم با مدیریت بزرگ مرد انقلاب، روحانی مجاهد امام خمینی (ره) شاه ملعون را از کشور بیرون رانده و انقلاب اسلامی را تثبیت کردند و ایران را از سلطه غرب و شرق خارج کردند.


حجت الاسلام کرمی نیا با اشاره به اهداف و نیات مسؤولان و مردم در دوران پیروزی انقلاب اسلامی بیان داشت: خدمتگزاری به مردم اصلی ترین هدف مسؤولان انقلاب بود که خوشبختانه با عمل به رهنمودهای بنیانگذار انقلاب اسلامی آنچه که اسلام به آن تأکید داشت را تحقق بخشیدند.


مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: همدلی و مودت در انقلاب اسلامی باید سرلوحه امور مسؤولان و مردم قرار گیرد و به دور از هر گونه تنش به دنبال برگزاری انتخاباتی سالم و انقلابی باشند.


وی با بیان حساسیت انتخابات عنوان داشت: هجمه های دشمنان انقلاب نسبت به اوایل انقلاب دو چندان شده لذا نسبت به فتنه هایی که رهبر انقلاب بارها به آن اشاره داشته هوشیار بوده و با بصیرتی انقلابی دست دشمنان را از ورود و تسلط بر ایران اسلامی ساقط کنند.


حجت الاسلام کرمی نیا با اشاره به اقتدار ایران اسلامی، بیان داشت: دشمنان انقلاب همواره درصدد بر هم زدن امنیت ایران اسلامی هستند اما خوشبختانه هوشیاری رهبر معظم انقلاب و ولایتمداری مردم به خصوص با مشارکت حداکثری در انتخابات عزت و اقتدار ایران را به جهانیان ثابت کنند.


مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب در پایان تصریح کرد: روحانیت آگاه با سخنرانی های خود مردم را نسبت به هجمه های دشمنان آگاه کنند و ملاک های نامزدهای اصلح انتخابات را به مردم بشناسانند./857/302/ب2

ارسال نظرات