۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶
کد خبر: ۳۱۳۰۱۸
نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

حل مشکلات مردم نیازمند تحقق اقتصاد مقاومتی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: مشکلات مردم، بهبود لازم را به دست نمی آورد مگر اینکه با رویکرد اقتصاد مقاومتی و در راستای اجرای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب کار شود.
آيت‌الله غلامعلي نعيم آبادي،‌ امام جمعه بندر عباس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان شامگاه سه شنبه در دیدار با مسؤولان دولتی شهرستان رودان و امامان جمعه سراسر استان با اشاره به نقش مهم رهبر انقلاب در به سرانجام رسیدن برجام و مقاومت ملت ایران، گفت: هدف استکبار، محرومیت ملت از حق دانش انرژی هسته ای بود اما ملت ایران امروز در صف کشورهایی است که داری این انرژی است و ما توانستیم با تلاش و ایستادگی، آن را به دست آوریم.

 

نماینده ولی فقیه در هرمزگان بیان کرد: دولت توجه کند که با استقامت و ایستادگی مردم این حصرهای شکسته شده و البته دولت هم تلاش کرد و به تعبیری رهبری یک تیم امین و متدین و دلسوز با تلاش کار را به نتیجه رساندند.

 

وی خطاب به مدیران دولتی، گفت: تا اقتصاد کشور از حالت تک بعدی خارج نشود وضعیت مشکلات مردم، بهبود لازم را به دست نمی آورد مگر اینکه رویکرد اقتصاد مقاومتی به طور کامل اجرا شود و در راستای اجرای پیام مقام معظم رهبری کار شود.

 

امام جمعه بندرعباس ابراز داشت: شهرستان رودان توان بسیار بالایی در خودکفائی بخش اقتصاد را دارد به گونه ای که دیگر مناطق را می تواند پوشش دهد و سابقه اقتصاد مقاومتی شهرستان شناخته شود.

 

وی ادامه داد: به ظرفیت و پتانسیل شهرستان رودان در خصوص اشتغال و اقتصاد مقاومتی بیشتر توجه شود.

 

آیت الله نعیم آبادی تصریح کرد: مسؤولان و مدیران دولتی، انتخابات را خداپسندانه انجام دهند که به فرموده رهبر انقلاب، انتخابات حق الناس است و رای مردم امانت حق الناس و میزان رای ملت است.

 

وی در خصوص برجام و دوران پس از برجام و مهم ترین تحلیل را پاسخ مقام معظم رهبری به نامه رییس جمهور بیان کرد و گفت: رهبر انقلاب تیم مذاکره کننده را مومن، متدین و مذهبی معرفی کردند و همچنین با عنوان این نکته که پس از برجام قرار نیست اتفاقی در وضعیت اقتصادی بیفتد بلکه تنها راه نجات کشور را اقتصاد بدون نفت و اقتصاد مقاومتی بیان کردند.

 

امام جمعه بندرعباس در خصوص انتخابات و خطاب به مدیران، تأکید کرد: مدیران باید رعایت بی طرفی از کاندیدای خاص و عدم استفاده از امکانات اداری در جهت تبلیغ، جانبداری را انجام دهند./851/202/ب1

ارسال نظرات