۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۳۱۳۰۶۲

رونمایی از کتاب «بازی عوض شده» در دهه فجر انقلاب اسلامی

خبرگزاری رسا ـ کتاب «بازی عوض شده» نوشته سجاد خالقی در سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رونمایی می‌شود.
سجاد خالقي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، سجاد خالقی گفت: مجموعه داستان کوتاهم با نام «بازی عوض شده» که از سوی انتشارات عماد فردا منتشر شده است، در دهه فجر رونمایی می‌شود.

 

وی درباره محتوای این مجموعه داستان افزود: این کتاب شامل 11 داستان کوتاه به هم پیوسته موضوعی است که شمار کمی از آن‌ها به پیش از انقلاب، بخش عمده‌ای به روند انقلاب اسلامی و برخی داستان‌ها هم به پس از انقلاب می‌پردازد.

 

خالقی با بیان این‌که در این داستان‌ها با تغییر شخصیت انسان‌های گروه‌های مختلف اجتماعی مواجهیم، افزود: داستان‌ «بازی عوض شده» از این کتاب برنده جشنواره داستان انقلاب و داستان «مردی در مقابل» نیز برگزیده جایزه ادبی یوسف بود.

 

این داستان‌نویس درباره زمینه نوشته شدن این داستان‌های کوتاه گفت: موضوع غالب کتاب دغدغه همیشگی من بود اما نوشتن داستان‌ها به صورت متمرکز صورت نگرفت.

 

وی 13 بهمن‌ماه را زمان احتمالی رونمایی از این کتاب اعلام کرد و یادآور شد: این کتاب به کوشش انتشارات عماد فردا منتشر شده و سه سال زمان صرف نوشتن داستان‌ها شده است.

 

سجاد خالقی متولد 1364 در شهر «نافچ» استان چهار محال و بختیاری است. وی در جشنواره‌های مختلف ادبی از جمله جشنواره کبوتر حرم( امام رضا) سال‌های 90 و 91 و 93، جشنواره شهر پر چراغ(استانی) سال 90، جایزه ادبی یوسف سال 90، جشنواره ادبیات کودک و نوجوان سال 92، جشنواره داستان بروجن(استانی) سال 92، جشنواره دانشجویی مهرباران سال 92، جشنواره داستان انقلاب سال 92، رتبه‌های برتر را از آن خود کرد و در سال 1393 نیز توانست با رمان «ظلمت سفید» رتبه نخست را در بخش «رمان نوجوان» جشنواره داستان انقلاب به دست آورد./907/د102/ق

منبع: انتشارات عماد فردا

ارسال نظرات