۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۳۱۳۳۳۸
از سوی پژوهشکده اخلاق و روان شناسی اسلامی اعلام شد؛

فراخوان جذب مقاله فصلنامه «پژوهشنامه روان شناسی اسلامی»

خبرگزاری رسا ـ پژوهشکده اخلاق و روان شناسی اسلامی در راستای بسترسازی مناسب برای تبیین مباحث عرصه روان شناسی اسلامی فصلنامه‌ علمی پژوهشی «پژوهشنامه روان شناسی اسلامی» را منتشر می‌کند.
روان شناسي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، پژوهشکده اخلاق و روان شناسی اسلامی پژوهشگاه قرآن و حدیث در نظر دارد با انتشار فصلنامه‌ علمی پژوهشی «پژوهشنامه روان شناسی اسلامی» بستری مناسب برای نظریه‌پردازی، ژرف‌کاوی و طرح و تبیین مباحث عرصه روان شناسی اسلامی فراهم آورد و دیدگاه های نو و نقد های عالمانه فضلا و فرهیختگان نظریه‌پرداز و نو‌اندیش را در معرض دید خوانندگان گرامی قرار دهد.

 

در همین راستا، آثار فاخر علمی ‌پژوهشی ناظر به حوزه‌های تبیین روشمند آموزه‏هاى روان شناختى قرآن و حدیث، پژوهش‌های تجربی مبتنی بر معارف اسلامی، روان‌شناسی دین و معنویت، نقد کتاب‌ها و پژوهش‌های روان‌شناختی بر اساس منابع اسلامی، ترجمه مقالات روان‌شناختی همراه با نقد بر اساس منابع اسلامی و پاسخگویى به شبهات در باره مناسبات اسلام و روان‌ را در این فصلنامه به چاپ خواهد رساند.

 

بنابراین از همه فضلاء، اساتید، دانشجویان و علاقمندان به حوزه مطالعاتی اسلام و روان‌شناسی، برای ارسال مقالات علمی (نظری و تجربی)، دعوت به عمل می‌آید.

 

گفتنی است، علاقه‌مندان می‌توانند آثار علمی‌ پژوهشی خود را از طریق سامانه دریافت مقالات، به نشانی Psychology.riqh.ac.ir ارسال کنند و برای دریافت شیوه‌‌نامه و راهنماى تدوین و ارسال مقالات به تارنمای فصلنامه به نشانی http://psychology.riqh.ac.ir مراجعه کنند.


شایان ذکر است، علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی قم، بلوار 15 خرداد، خیابان شهید نظری ثابت، پژوهشگاه قرآن و حدیث، طبقه اول، پژوهشکده اخلاق و روان‌شناسی اسلامی مراجعه و یا با شماره 37176540-025 تماص حاصل کنند./843/303/ب2

ارسال نظرات