۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۳
کد خبر: ۳۱۳۴۰۰
نماینده مردم تهران در مجلس:

آمریکا در صورت نرسیدن به خواسته‌هایش زیر همه چیز می‌زند/ نفوذ در حکومت و لایه‌های مهم تصمیم‌گیری از پروژه‌های آمریکا است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس گفت: تحریم ها باید برداشته می شد اما آمریکایی ها در پسابرجام دنبال چیز دیگری هستند و اگر فکر کنند به ضررشان تمام می شود زیر همه چیز می زنند.
دکتر علي اصغر زارعي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل،  علی اصغر زارعی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز در بیست و نهمین گرامیداشت معلم شهید یوسف شالیکار که در روستای تسکابن آمل برگزار شد با بیان این که نام شهید و تداوم آن در راه شهید است، گفت: در قرآن کریم آمد اگر بگوییم ایمان آوردیم لازم است اما کافی نیست و همه را مورد آزمایش قرار می دهند.


وی تصریح کرد: امتحان الهی با دیگر امتحانات تفاوت دارد که در این امتحان زمان برای ما وجود نداشته و هر کسی امتحان خاص خود را دارد که اگر لیاقت داشتیم به مقامات والایی دست پیدا می کنیم.


زارعی ادامه داد: ضرورت دارد تاریخ را بخوانیم تا اگر بزرگان ما در امتحانی قرار گرفتند چگونه عمل کردند تا ما هم قبول شویم.


نماینده مردم تهران در مجلس با بیان این که واقعه کربلا یکی از امتحانات سخت تاریخ است، گفت: تنها هفتاد و دو نفر توفیق حضور در محضر امام حسین(ع) داشتند که در جایی لازم است باید حضدر داشته و اقدامی صورت دهیم.


وی ادامه داد: بعضی از امتحانات فرستاده شده جمعی است که در دفاع مقدس امام راحل فرمود جبهه ها را پر کنید که عده ای رفتند و گروهی نیز به دنبال فرصت طلبی بودند.


زارعی خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال این بودند در هر گوشه ای آشوب بپا کنند ولی مردم آمل در حماسه ششم بهمن سال 60 قبول شدند.


نماینده مردم تهران در مجلس با بیان این که امام راحل با شناخت از اسلام، مردم و دشمن توانست زمینه تحقق انقلاب و پیروزی را فراهم کند که فرموند آمریکا دشمن اسلام است، گفت: امام راحل با شناخت واقعی از دنیا نهضت را با اعتماد مقابل امام و رهبری به ثمر رساندند اما از روز انقلاب آمریکایی ها توطئه های بسیاری علیه ما صورت دادند.


وی با بیان این که اگر می خواهیم راه شهدا ادامه پیدا کند باید خود را در برافراشته شدن پرچم نظام اسلامی مشاهده کنیم، افزود: خون ها و زحمات بسیاری برای انقلاب اسلامی انجام شده که باید در راستای تحقق رضایت حضرت حق و مردم گام برداریم.


زارعی با اشاره به این که دشمن به روش گذشته عمل نمی کند ولی امروز با چهره جدیدی دارد خود را نشان می دهد، گفت: آمریکایی ها میلیون ها مسلمان را به جان هم انداختند که دارند با چهره جدیدی خود را ظاهر کرده و در پرونده هسته ای نیز راهی جز مذاکره برای آنان باقی نمانده بود.


نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: آمریکایی ها جنگ، تهاجم فرهنگی و جنگ اقتصادی را تحمیل کردند که به نتیجه ای نرسیدند و در سال 88 مطمئن بودند به بهانه انتخابات نسخه جمهوری اسلامی پیچیده می شود و این فتنه یک امتحان بود و عده ای مردود شده و نتوانستند دشمن را تشخیص دهند.


وی افزود: تحریم ها باید برداشته می شد اما آمریکایی ها در پسابرجام دنبال چیز دیگری هستند و اگر فکر کنند به ضررشان تمام می شود زیر همه چیز را می زنند.


زارعی با بیان این که نفوذ در حکومت و لایه های مهم تصمیم گیری از پروژه های آمریکا است، گفت: اگر در انتخابات درست انتخاب کردیم با مشکل مواجه نمی شویم که باید وظیفه اجتماعی خود را به درستی انجام داده که بدانیم مجلس جای آدم ساکت نیست و باید از حقوق مردم دفاع شود.


نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: هر زمانی راه خداوند متعال و اهل بیت(ع) را درست رفتیم حضرت حق برکات خود را نازل کرده و ادامه دادن راه شهید کار آسانی نیست و از خداوند متعال می خواهیم یاریگر ما بوده و از شهدا نیز استمداد طلب می کنیم./1314/202/ب1

ارسال نظرات