۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۳۱۳۴۷۸

آغاز ثبت نام مدرسه علمیه ریحانه الرسول قشم

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه ریحانه الرسول قشم از آغاز ثبت نام از علاقه مندان همزمان با ایام دهه فجر خبر داد.
جامعه الزهرا/ حوزه علميه خواهران

خدیجه غلامی مدیر مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) قشم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، گفت: ثبت نام بدون آزمون سطح 2 (معادل مقطع کارشناسی) این مرکز برای سال تحصیلی 96 -95 همگام با حوزه های علمیه سراسر کشور همزمان با سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از تاریخ 22 بهمن ماه سال جاری تا 25 اسفندماه اغاز می شود.

 

وی با اشاره به نحوه تحصیل فراگیران افزود: این دوره به مدت 5 سال  مستمر و به دو شیوه حضوری یا نیمه حضوری انجام می گیرد و پس از پایان سطح دو، علاقه مندان می توانند در دوره سطح سه که معادل کارشناسی ارشد است، حضور یابند.

 

مدیر مدرسه علمیه ریحانه الرسول (س) قشم ادامه داد: علاقه مندان می‌تواننند در مرکز بندرعباس و یا مراکز مجازی یا کارشناسی ارشد دانشگاه ها در رشته های مرتبط حوزوی ادامه تحصیل دهند.

 

غلامی تصریح کرد: در دوره حضوری شرط سنی حداکثر 30 سال است ولی دوره نیمه حضوری فرصتی است برای کسانی که فاقد شرط سنی دوره حضوری است با این تفاوت که در شیوه دوم شرط معدل دیپلم بالای 15 جهت پذیرش مد نظر قرار می گیرد.

 

وی، شاگردی مکتب اهل بیت (ع) را مهم ترین امتیاز دانش آموختگان حوزه علمیه عنوان کرد و بیان داشت: شرکت در دوره های حوزه علمیه فرصت طلائی برای خواهران جوانی است که متولی کانون تربیت خانواده هستند و از لحاظ فرهنگی تاثیر بسزایی در جامعه خواهند داشت.

 

مدیر مدرسه علمیه ریحانه الرسول (س) قشم اذعان داشت: فارغ التحصیلان مدرسه علمیه می توانند به عنوان کادر تبلیغی مراکز فرهنگی، تربیتی، قرآنی، آموزشی و مشاوره مشغول به خدمت شوند.

 

غلامی اظهار داشت: داوطلبان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند در ساعات اداری در روزهای شنبه تا چهار شنبه به مدرسه علمیه خواهران واقع در بلوار ازادگان، میدان سعدی، کوچه سلمان 8 مراجعه کنند.


وی در پایان اضافه کرد: علاقه مندان به تحصیلات حوزوی جهت ثبت نام اینترنتی می توانند به آدرس
www.whc.ir  مراجعه کنند که پس از ثبت نام و انجام مراحل گزینشی و مصاحبه تخصصی افراد واجد شرایط می توانند از مهر سال آینده در این مرکز مشغول به تحصیلات حوزوی و کسب معارف اهل بیت (ع) شوند./851/302/ب1

ارسال نظرات