۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۳۱۴۰۱۰
استاندار خراسان رضوی:

راهپیمایی 22 بهمن نمادی از اتحاد، انسجام و همدلی آحاد ملت است

خبرگزاری رسا ـ استاندار خراسان رضوی گفت: راهپیمایی 22 بهمن نمادی از اتحاد، انسجام و همدلی همه آحاد ملت از هر سلیقه و طایفه و مذهب است که پیروزی ملت ایران در بحث مذاکرات هسته ای در برجام و شکست پروژه ایران هراسی غرب، حضور مردمی متفاوت تری را در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن 94 می طلبد.
رشيديان - استاندار خراسان رضوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی در برنامه ای که صبح امروز به مناسبت سالروز ورود امام خمینی(ره) در عرصه میدان شهدا برگزار شد، اظهار کرد: وجود رهبری مقتدر همچون امام خمینی(ره) به عنوان معمار انقلاب سبب پیروزی و به ثمر رسیدن حرکت های عظیم مردمی بود و البته نقش ایمان و حضور همیشگی مردم ایران و حماسه آن ها نیز یک حرکت و اتفاق بی بدیل است.


وی در ادامه خاطر نشان کرد: ایمان و اعتقاد ملت ایران به رهبری دینی مانند امام خمینی(ره) و همچنین همراهی و تبعیت از امام راحل باعث ایجاد حماسه های بزرگ و تاریخی از عشق و ایثار در کشور شد که همزمان با ایام الله 15 خرداد سال 42 آغاز شد، در قیام های بی نظیر مردم مشهد، قم، تبریز، شیراز و دیگر شهرها گسترش پیدا کرد، در یوم الله عظیم 17شهریور، 10 دی و 22 بهمن تحکیم یافت و در نهایت در دهه فجر، انقلاب اسلامی ایران تثبیت شد.

 

استاندار خراسان رضوی رمز موفقیت انقلاب اسلامی را ایمان و وحدت کلمه دانست و تصریح کرد: گرامیداشت یوم الله دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور این رمز موفقیت است و به عبارتی عشق، اعتقاد، همدلی و اتحاد و محبت آحاد ملت رمز پیروی ملت ایران در طول این سال ها محسوب می شود.

 

رشیدیان با بیان این که راهپیمایی 22 بهمن نمادی از اتحاد، انسجام و همدلی همه آحاد ملت از هر سلیقه و طایفه و مذهب است، اظهار کرد: پیروزی ملت ایران در بحث مذاکرات هسته ای در برجام و شکست پروژه ایران هراسی غرب، دهه فجر 94 را با دیگر سال ها متفاوت کرده است که حضور مردمی متفاوتی را در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن می طلبد و  همواره باید قدردان این نظام باشند.

 

وی با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات حساس مجلس خبرگان و شورای اسلامی، خاطر نشان کرد: امیدواریم که با حضور گسترده و باشکوه ملت ایران در انتخابات پیش رو باردیگر شاهد یک حضور موثر و پررنگ تاریخی باشیم./844/203/ب3

 

ارسال نظرات