۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۳۱۴۰۳۸
امام جمعه سلسله:

پیروزی انقلاب اسلامی یادآور بصیرت و هوشیاری ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرستان سلسله پیروزی انقلاب اسلامی را یادآور بصیرت و هوشیاری ملت ایران دانست و گفت: با پیروزی انقلاب در سایه رهبری امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب کرامت انسانی حفظ شد.
دهه فجر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید سجاد موسوی، امام جمعه شهرستان سلسله، ظهر امروز، در دیدار با مسؤولان دستگاه های اجرایی این شهرستان با گرامیداشت ایام دهه فجر گفت: پیروزی انقلاب اسلامی یادآور بصیرت و هوشیاری ملت ایران است.

 

وی این ایام را فرصتی مناسب در جهت بیعت با آرمان های امام راحل و انقلاب بیان کرد و عنوان داشت: این ایام بهترین زمان برای یادآوری موفقیت ها و پیروزی نظام است.

 

حجت الاسلام موسوی با تأکید بر مدیریت صحیح در گرامیداشت ایام دهه فجر ادامه داد: بیان دستاوردهای انقلاب عاملی موثر در زمینه سازی موفقیت در عرصه های دیگر نظام است.

 

وی در ادامه بازگو کردن دستاوردهای انقلاب را امری مهم در زمینه آگاه سازی مردم از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: این اقدام در امید بخشی به نسل جوان بسیار اثرگذار است.

 

امام جمعه شهرستان سلسله تصریح کرد: بیان دستاوردهای انقلاب و نظام افزون بر هوشیاری جوانان این مرز و بوم در خنثی سازی توطئه های دشمن بسیار اثرگذار است.

 

وی با بیان این که با پیروزی انقلاب حکومت مردم سالاری دینی جایگزین حکومت طاغوت شد، افزود: در سایه پیروزی انقلاب اسلامی و با رهبری امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب کرامت و شأن انسانی حفظ شد.

 

قانون محوری در انتخابات حضور مردم پای صندوق های رأی را پررنگ تر می کند

حجت الاسلام موسوی بر قانون محور بودن در جریان انتخابات تأکید کرد و گفت: این امر احترام به قانون و آرمان های انقلاب است.

 

وی در ادامه تصریح کرد: قانون محوری در انتخابات حضور مردم پای صندوق های رأی را پررنگ تر می کند و موجب یأس و ناامیدی دشمن در راستای ایجاد چالش در انتخابات می شود.

 

امام جمعه شهرستان سلسله رعایت اصل بی طرفی از سوی دستگاه های اجرایی و نظارتی در انتخابات پیش رو را از دیگر عوامل زمینه ساز حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی عنوان کرد.

 

وی اظهار داشت: حضور مردم در صحنه انتخابات و پای صندوق های رأی و دیگر صحنه های انقلاب از عوامل موفقیت نظام جمهوری اسلامی است که همواره باید مورد توجه قرار گیرد./9459/202/ب3

ارسال نظرات