۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۳۱۴۲۷۲

«آموزش رفتار خلاق» به چاپ هفتم رسید

خبرگزاری رسا ـ کتاب «آموزش رفتار خلاق و استعدادهای درخشان در دانش‌آموزان» از سوی انتشارات آستان قدس رضوی تجدید چاپ شد و به چاپ هفتم رسید.
آموزش رفتار خلاق

 

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، کشف استعدادها و رفتارهای خلاق در افراد یکی از آرزوهای بشر در همه‌ زمان‌ها بوده و با پیشرفت علوم و فناوری، امکان تحقق این آرزو افزایش یافته است.

کتاب «آموزش رفتار خلاق و استعدادهای درخشان در دانش‌آموزان» می‌تواند به معلمان و نیز مردم معمولی کمک کند تا رفتارهای خلاق و استعدادهای درخشانی را که خود از آن‌ها برخوردارند را با عمق بیشتری بررسی کنند و آن‌ها را در زندگی روزمره به کار گیرند.

اهمیت استفاده از این کتاب برای معلمان از این جهت است که پرورش استعدادهای درخشان در هر دوره هدف اصلی مدارس بوده و راهکارهای شناخته شده و مورد استفاده برای تحقق این امر نتوانسته‌اند آن‌طور که باید و شاید ارزش واقعی خود را نشان دهند.

این اثر را «داریس جی. شَلکِراس»، استاد ممتاز دانشگاه ماساچوست و رئیس بنیاد آموزش خلاق آمریکا نوشته و مرحوم مجتبی جوادیان آن را به فارسی برگردانده است.

این کتاب تک‌جلدی نخستین بار در سال 1369 در انتشارات معاونت فرهنگی آستان قدس رضوی چاپ شد و در سال 1378 در به‌نشر به چاپ چهارم رسید و اکنون چاپ هفتم را از سر می‌گذراند و با قیمت 120 هزار ریال در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

لازم به یادآوری است؛ علاقه‌مندان به تهیه‌ این اثر و هم‌چنین سایر کتاب‌های انتشارات آستان قدس رضوی می‌توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.com یا فروشگاه‌های مشهد و نمایندگی‌های سراسر کشور مراجعه کنند./1308/د102/ق

منبع: به نشر

ارسال نظرات