۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۳۱۴۲۹۱

برگزاری 184 برنامه دهه فجر از سوی بسیج و سپاه عاشورا

خبرگزاری رسا ـ دبیر ستاد دهه فجر نیروهای مسلح آذربایجان‌شرقی از برگزاری 184 برنامه به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در سراسر استان خبر داد.
دهه فجر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، الیاس گل‌محمدزاده، معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به تشریح ویژه برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار داشت: محور اساسی برنامه های دهه فجر امسال بر دوش بسیج و اقشار مختلف مردم خواهد بود.


دبیر ستاد دهه فجر نیروهای مسلح آذربایجان‌شرقی از برگزاری 184 برنامه به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در سراسر استان خبر داد و گفت: 37 برنامه شاخص در استان به همت این ستاد در دهه فجر برگزار می شود که برنامه استقبال از آفتاب، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه در شهرستان ها، یادواره شهدا با عنوان مدافعان حرم آل الله از مهم‌ترین آن‌ها است.


گل‌محمدزاده همایش بصیرتی مداحان استان، جشنواره شعر بسیج با عنوان شعر انقلاب، همایش پیاده روی خانوادگی، افتتاح چندین پروژه عمرانی، غباررویی مزار تمامی شهدای استان، همایش حلقه صالحین با محوریت دبیران، جشنواره استانی فیلم کوتاه افلاکیان با همکاری بسیج هنرمندان و ویزیت رایگان بیماران با محوریت مناطق محروم را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج برشمرد.


وی خاطرنشان کرد: جشنواره استانی شهر بسیج، پیاده روی خانوادگی، افتتاح چند پروژه عمرانی، حضور حداکثری در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، اعزام بیش از سه هزار نفر از اقشار مختلف مردم به مراسم دیدار با مقام معظم رهبری به مناسبت قیام مردم تبریز در 29 بهمن سال 56 و برگزاری نخستین کنگره ملی 36 هزار شهید دانش آموز کشور از مهم ترین برنامه های دهه فجر سال 94 است.


معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی از برگزاری نشست‌های بصیرتی در سراسر استان خبر داد و گفت: همزمان در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی 10 هزار نشست روشنگری و بصیرت افزائی پیرامون انتخابات آینده مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در پایگاه های مقاومت آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.


وی با تاکید بر این‌که مجموعه سپاه و بسیج طرفدار هیچ جریان و گروه سیاسی نیست، افزود: رسالت اصلی سپاه و بسیج تبیین آثار و برکات حضور پرشور و آگاهانه مردم پای صندوق های رای است، باید توجه داشت که جایگاه سپاه و بسیج بالاتر از جریان های سیاسی است.


گل محمدزاده ادامه داد: بر این اساس سپاه و بسیج تلاش می کند تا زمان برگزاری انتخابات با برگزاری نشست ها و همایش های مختلف سیاسی ضمن دعوت از مردم برای حضور در این عرصه مهم، نسبت به انتخاب افراد اصلح که روحیه ضد استعماری و استکباری دارند، جامعه را آماده تر کند./935/203/ب1

ارسال نظرات