۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۳۱۴۳۳۸

کتاب «برای تاریخ می‌گویم» نقد و بررسی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نشست نقد و بررسی کتاب دو جلدی «برای تاریخ می‌گویم» خاطرات محسن رفیقدوست در فرهنگسرای هنگام برگزار می‌شود.
کتاب «براي تاريخ مي‌گويم
 
به گزارش خبرگزاری رسا،  نشست نقد و بررسی کتاب دو جلدی «برای تاریخ می‌گویم» خاطرات محسن رفیقدوست ساعت 10 صبح، فردا چهارشنبه، چهاردهم بهمن ماه، با حضور سعید علامیان نویسنده کتاب و جواد کامور بخشایش منتقد در فرهنگسرای هنگام برگزار می‌شود.
 
جلد اول این خاطرات از مقطع ورود حضرت امام خمینی رحمة الله علیه در 12 بهمن 1357 زمانی به بعد روایت شده‌اند. رفیقدوست به این دلیل که یکی از پایه گذاران سپاه پاسداران است و بعد از آن مسوولیت تدارکات دفاع مقدس را بر عهده داشته، یکی از شخصیت‌های مهم در این ایام به حساب می‌آید. رفیق دوست شورای ترکیبی سپاه پاسداران را تشکیل می‌دهد و در سال 1362 به عنوان نخستین وزیر سپاه وارد کابینه می‌شود.
  
جلد دوم خاطرات محسن رفیق دوست از سال 68 آغاز می‌شود و تا سال 78 که مأموریت وی در بنیاد مستضعفان امام خمینی رحمة الله علیه به پایان می‌رسد، ادامه دارد.
  
گفتنی است فرهنگسرای هنگام در میدان رسالت، خیابان هنگام، خیابان دلاوران، خیابان آزادگان شمالی، جنب فروشگاه شهروند واقع شده است./998/د102/ق 
منبع: سوره مهر
ارسال نظرات