۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳
کد خبر: ۳۱۴۴۳۸

حوزه علمیه مهدیه جاسک افتتاح شد

خبرگزاری رسا ـ آیین افتتاحیه حوزه علمیه مهدیه با حضور معاون حوزه علمیه سراسر کشور، امام جمعه بندرعباس و جمعی از مسؤولان در جاسک برگزار شد.
حوزه علمیه مهدیه جاسک افتتاح شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، آیین افتتاحیه حوزه علمیه مهدیه صبح امروز با حضور آیت الله نعیم آبادی، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، حجت الاسلام فرحانی معاون حوزه علمیه سراسر کشور، فرماندار، امام جمعه، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی و جمعی از مسؤولان در سالن کنفرانس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

 

در این مراسم آیت الله نعیم آبادی، ضمن تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی عنوان کرد: ارتباط دادن جامعه با رساندن پیام خدا به مردم و تزکیه نفوس و تعلیم آنان نخستین هدف انبیاء است که اهداف والای امام راحل نیز همسو با این اهداف مقدس بوده است.

 

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) خود تربیت شده حوزه‌های علمیه بودند بیان کرد: ایشان بعد از انقلاب توجه خاصی به حوزه های علمیه داشتند.

 

آیت الله نعیم آبادی رشد و تعالی امت اسلامی را وابسته به حوزه‌های علمیه عنوان کرد و افزود: از این‌رو امام خمینی(ره) در بیشتر نقاط کشور اقدام به ایجاد حوزه‌های علمیه کرد.

 

در ادامه این جلسه حجت الاسلام فرحانی، معاونت حوزه های علمیه سراسر کشور، نیز در تایید بیانات نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان جایگاه علم و عرصه تعلیم را به تاسی از کلام نور مقدم بر فلسفه خلقت هستی معرفی کرد و افزود: این تقدم درجه اعلا واهمیت حوزه های علمیه را دوچندان می کند.

 

در پایان با حضور مدعووین و مسؤولان ساختمان جدید حوزه علمیه مهدیه که با زیربنای 1000مترمربع در دو طبقه با کاربرد علمی آموزشی و با اعتبار 32 میلیارد ریال تأمین شده از محل اعتبارات داخلی حوزه علمیه برادران کل کشور و خیرین، افتتاح شد./851/203/ب3

ارسال نظرات