۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۳۱۴۸۳۳
امام جمعه بابل:

نسل جدید تشنه حقایق انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بابل با اشاره به بمباران گسترده فکری از سوی رسانه های معاند علیه انقلاب، گفت: نسل جدید تشنه یافتن حقایقی است که از لابلای خاطرات حماسه آفرینی ها و تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب بیرون می آید.
امام جمعه بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام مجتبی روحانی امام جمعه بابل شامگاه امروز در مراسم گرامیداشت یاد لاله های دهه فجر شهرستان بابل، قدردانی از نعمت انقلاب را یادآور شد و گفت: دهه فجر بزرگ ترین تحول را در سال 1357 برای ملت ما به بار آورده و دامنه این تحول از از یک پدیده ملی به یک تحول در عرصه بین المللی تبدیل شده است.

 

وی افزود: متأسفانه فضای نزدیک شده به دو انتخابات مهم پیش رو فضای جامعه و از جمله جشن های دهه فجر را تحت تأثیر قرار داده است.

 

مسؤول شورای فرهنگ عمومی شهرستان بابل عزت امروز ایران اسلامی را مرهون انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: انقلاب اسلامی یوق بندگی استکبار را از گردن ملت ایران باز کرد و عزت و استقلال را به ما برگرداند.

 

وی تجلیل از امام راحل و شهدای انقلاب را در ایام دهه فجر یادآور شد و تاکید کرد: ما مدیون شهدا و پرچم داران مبارزه و ایستادگی هستیم که با تقدیم بهترین سرمایه یعنی جان خود، نهال انقلاب را آبیاری کردند.

 

حجت الاسلام روحانی بازخوانی خاطرات و دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای جامعه مهم دانست و تصریح کرد: امروز جامعه ما در معرض بمباران رسانه های معاند انقلاب قرار دارد که هر روز طرح جدیدی را برای شبهه آفرینی علیه انقلاب اسلامی می آفرینند.

 

وی افزود: نسل سوم و چهارم انقلاب تشنه حقایقی از انقلاب است که از لابلای خاطرات حماسه آفرینی ها و تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب بیرون می آید.

 

امام جمعه بابل یکی از مهم ترین شبهات در خصوص انقلاب را در خصوص اصل وجود انقلاب دانست و گفت: اگر این انقلاب در ایران اسلامی برقرار نمی شد امروز وضعیتی مانند عربستان که طوق نوکری استکبار را به بدترین و ذلت بارترین وجهی به گردن انداخته است، داشتیم.

 

وی حق حاکمیت مردم بر سرنوشت را بزرگ ترین دستاورد انقلاب عنوان کرد و اظهار داشت: امروز عربستان خفت بارترین چهره را در دنیای معاصر پیدا کرده است اما چهره ایران یک چهره ای عزتمندانه در جهان معاصر محسوب می شود.

 

حجت الاسلام روحانی به پیروزی های اخیر جبهه مقاومت در برابر جبهه مشترک تکفیر و صهیونیست اشاره و خاطرنشان کرد: ملت امروز در سایه ی انقلاب اسلامی و گفتمان مقاومت عظمتی پیدا کرد که شخصیت های بزرگ و مسئولین کشورهای قدرتمند مشتاق دیدار با ایشان هستند.

 

وی ولایت فقیه را نعمتی بزرگ و منحصر به فرد انقلاب اسلامی عنوان کرد و تصریح کرد: ولایت فقیه، نماد مشروعیت نظام اسلامی است و رمز ماندگاری این انقلاب ایستادگی و مقاومت در برابر جبهه کفر  تبعیت کامل از ولایت فقیه محسوب می شود./1313/202/ب1

ارسال نظرات