۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۳۱۴۹۵۰
امام جمعه موقت بندرعباس:

رفع مشکلات معیشتی مردم دغدغه مسؤولان باشد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت بندرعباس با تأکید بر رفع مشکلات معشیتی مردم گفت: مرتفع‌کردن مشکلات معیشتی مردم باید از مهم‌ترین دغدغه مسؤولان باشد.
حجت‌الاسلام فروزان‌‌نژاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت الاسلام محمدحسن فروزان نژاد امام جمعه موقت شهرستان بندرعباس امروز در خطبه‌های این هفته شهرستان، با اشاره به مشکلات معشیتی مردم گفت: رفع مشکلات معیشتی مردم باید یکی از دغدغه‌های مهم مسئولان باشد.

 

 وی افزود: باید از انجام اقداماتی که معشیت مردم را به خطر می‌اندازد جلوگیری شود.

 

امام جمعه موقت بندرعباس تصریح کرد: انقلاب اسلامی برگرفته از فرهنگ عاشورا است و پیروی بی قید و شرط ملت ایران از رهنمودهای ولایت فقیه یکی از عوامل موثری است که در به ثمر نشستن درخت انقلاب اسلامی نقش داشت.

 

حجت الاسلام فروزان نژاد در ادامه، گفت: برای تحقق انقلاب اسلامی ایران بهای سنگینی پرداخت کرده ایم و خون شهدا بزرگترین و سنگین‌ترین بهایی است که در مقابل پیروزی این انقلاب ناب محمدی پرداخت شده است.

 

خطیب جمعه این هفته بندرعباس، حوادث ابتدای انقلاب را یادآوری کرد و بیان داشت: مردم ولایتمدار ایران با پیروی بی قید و شرط از ولایت مطلقه فقیه، دشمن را ناامید و مایوس می کنند.

 

وی تاکید کرد: تأسی همه مسؤولان کشور از آیه 29 سوره مبارکه فتح می‌توانند دشمن را از رسیدن به کوچکترین هدف شوم بازدارند.

 

امام جمعه موقت بندرعباس به بیانات رهبری در دیدار با اعضای شورای عالی امنیت ملی اشاره کرد و گفت: حضور مردم، استقلال کشور، پایبندی به مبانی اسلامی، مسئله فلسطین و معیشت مردم را از پنج اصول اساسی انقلاب اسلامی است.

 

به گفته حجت الاسلام فروزان نژاد، رعایت و حفظ این اصول، شکوفایی در زمینه‌های مختلف را در پی دارد و قطعا این امر سبب دشمنی بیشتر استکبار با کشور ایران می‌شود.

 

وی، حرکت مردم بوسنی در مسیر استقلال، حرکت مردم فلسطین در مبارزه با رژیم صهیونیستی، رواج حجاب اسلامی در لبنان بعد از انقلاب ، فروپاشی شوروی، انقلاب‌های شکل گرفته در منطقه را از مصادیق صدور انقلاب اسلامی ما به جهانیان برشمرد.

 

امام جمعه موقت بندرعباس با اشاره به اهمت حضور مردم در مناسبت های مختلف ملی مذهبی تاکید کرد: مردم با حضور حداکثری خود در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات هفتم اسفند بار دیگر مشت محکمی بر دهان استکبار می زنند./851/202/ب2

ارسال نظرات