۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۳۱۵۳۷۸
استاد درس خارج حوزه علمیه قم:

راهپیمایی 22 بهمن قدرت انقلاب را به رخ مسکتبران می کشاند

خبرگزاری رسا ـ استاد درس خارج حوزه علمیه قم برگزاری راهپیمایی 22 بهمن را دارای برکات بسیاری برای جمهوری اسلامی توصیف کرد و گفت: برگزاری چنین راهپیمایی‌هایی باعث خواهد شد تا اثر تبلیغات دشمنان داخلی و خارجی خنثی شده و مردم روحیه بگیرند.
حجت الاسلام و المسلمين حسن سعيدي استاد درس خارج حوزه علميه قم
حجت الاسلام والمسلمین حسن سعیدی استاد درس خارج حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه دشمنان جمهوری اسلامی ایران در داخل و خارج از کشور بسیار هستند، گفت: هر چند دشمنان داخلی جمهوری اسلامی تعداد زیادی نیستند اما متأسفانه حرف‌های دشمنان خارجی را با هیاهوی زیاد تکرار می‌کنند و سعی دارند مردم را با طبل تو خالی خود بترسانند.
 
استاد درس خارج حوزه علمیه قم ادامه داد: در زمان پیامبر در جنگ خندق که مدینه در محاصره بود دشمنان در شهر به دنبال تضعیف روحیه مردم بودند؛ پیامبر فرمودند «50 نفر در شهر راه بروند و فریاد بزنند که ما پیروزیم، ما پیروزیم» تا اینکه روحیه مردم بالا برود.
 
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با اشاره به راهپیمایی‌های عظیم مردمی در ایام مختلف در جمهوری اسلامی گفت: این راهپیمایی‌ها روحیه مردم را بالا می‌برد و نشان قوتی برای انقلاب اسلامی است، این نشان می‌دهد که انقلاب برای مردم است و همیشه پشتیبان آن هستند.
 
وی با اشاره به جایگاه ولایت فقیه و شخص رهبر معظم انقلاب گفت: راهپیمایی‌ها نشان می‌دهند که مردم همواره پشتیبان ولایت فقیه هستند و این یاری مردم برای اسلام و انقلاب بسیار ارزشمند است.
 
استاد درس خارج حوزه علمیه قم مأیوس کردن دشمنان را نتیجه دیگر راهپیمایی 22 بهمن دانست و گفت: با سستی مردم در شرکت در راهپیمایی‌ها دشمن گمان خواهد برد که فرصتی جدید پیدا کرده است تا بتواند وارد عرصه سیاسی کشور شود؛ بنابراین هر چه با شکوه‌تر باید در راهپیمایی‌ها شرکت کرد تا دشمن مأیوس‌تر شود.
 
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی انقلاب اسلامی ایران را نظامی متفاوت با انقلاب‌های دیگر جهان ارزیابی کرد و گفت: ابرقدرت‌ها انقلاب‌های دیگر را تحت قیومیت خود برده‌اند بنابراین این انقلاب را بر نمی‌تابند چون متکی به مردم است و این مردم همواره در صحنه حاضر هستند.
 
وی یکی از انگیزه‌های برپایی راهپیمایی 22 بهمن را به رخ مستکبرین کشاندن پشتیبانی مردم توصیف کرد و ابراز داشت: این‌ها عمداً راهپیمایی‌ها را انعکاس نمی‌دهند؛ انگیزه ما این است که آمریکایی‌ها بفهمند که مردم با انقلاب هستند.
 
استاد درس خارج حوزه علمیه قم با مد نظر قرار دادن بمباران مردم یمن توسط رژیم آل سعود گفت: مردم انقلابی یمن با وجود این بمباران‌ها مرگ بر آمریکا می‌گویند و این مأیوس کننده عربستان است؛ این‌ها را آمریکا و عربستان می‌فهمند هر چند در رسانه‌های خود انعکاس نمی‌دهند تا مردم جهان از این جنایات و فجایع بویی نبرند./836/ت302/ج1
ارسال نظرات