۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۰
کد خبر: ۳۱۵۳۸۴

جذب خادم افتخاری در آستان حضرت معصومه

خبرگزاری رسا ـ آستان حضرت معصومه(س) از میان افراد علاقه‌مند در حوزه‌های تخصصی خواهران و برادران خادم افتخاری جذب می‌کند.
خادم افتخاري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آستان حضرت معصومه(س) هر ساله از میان افراد علاقمندان در بخش‌های مختلف اقدام به جذب خادم افتخاری می کند.

 

در سال جاری هم آستان حضرت معصومه(س) در راستای تکمیل کادر تخصصی اقدام به پذیرش خواهران و بردران در حوزه های مختلف کرده و علاقه‌مندان برای اطلاع از شرایط و نحوه ثبت نام می‌توانند به سایت آستان مراجعه کنند.

 

همچنین پس از طی شدن فرآیند ثبت نام از افراد ثبت نام کننده در دوره مرحله اختصاصی و عمومی مصاحبه به عمل آمده و پس از مصاحبه افراد پذیرش شده در دوره های آموزشی مخصوص خدام شرکت خواهند کرد و پس از گذراندن موفقیت آمیز دوره ها خواهند توانست بر اساس نیاز آستان در بخش‌های فرهنگی، علمی، پژوهشی، ارشاد، خدمات و انتظامات فعالیت خود را آغاز کنند.

 

همچنین در حال حاضرفرایند نقل و انتقال خادمان افتخاری در آستان حضرت معصومه(س) آغاز شده و از 15 بهمن ماه، فرم هایی برای نقل و انتقال خادمان افتخاری در واحدهای ذی‌ربط توزیع خواهد شد.

 

اضافه بر این آن دسته از خادمان افتخاری که مایل به تغییر شیفت یا محل خدمتشان هستند، می‌توانند کاربرگ های توزیع شده شامل کاربرگ (الف) را برای خادمانی که خواستار تغییر شیفت خدمتی هستند و کاربرگ (ب) را برای خادمانی که خواستار تغییر محل خدمتشان هستند تنظیم کنند.

 

همچنین کمیسیون نقل و انتقال خادمان افتخاری در نیمه اول اسفند ماه جاری تشکیل و به درخواست ها رسیدگی خواهدشد.

 

شایان ذکر است، در حال حاضر در آستان حضرت معصومه(س) بیش از 7 هزار خادم افتخاری مشغول به کار هستند که به کمک این افراد امور روزانه و هفتگی آستان بانوی کریمه اداره می شود./968/303/ب2

ارسال نظرات