۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۳۱۵۵۳۳
از سوی جامعة القرآن الکریم؛

دوره آموزش قرآن برای کودکان زیر 7 سال برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ جامعة القرآن الکریم و اهل البیت(ع) در ترم بهمن دوره آموزش قرآن برای کودکان زیر 7 سال برگزار می‌کند.
جامعه القرآن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جامعة القرآن الکریم برای ترم بهمن در موضوعات انس با قرآن، روخوانی و حفظ قرآن از کودکان زیر هفت سال نام نویسی به عمل می‌آورد.

 

این کلاس‌ها برای کودکان زیر 4 سال با موضوع انس با قرآن، کودکان 5 سال به بالا روخوانی قرآن و در مقاطع بالاتر حفظ جزء سی قرآن می‌باشد که در طول سال در دو ترم مهر و بهمن برگزار می‌شود و برای کودکان ابتدایی( 7 سال به بالا) این دوره‌ها در ترم تابستان ارائه خواهد شد.

 

گفتنی است در این کلاس‌ها حضور مادر به همراه کودک الزامی است و کلاس‌ها به صورت یک روز در میان در زمان‌های یک و نیم ساعته برگزار می‌شود و کتاب‌های آموزشی و کمک آموزشی در اختیار قرآن آموزان قرار می‌گیرد و در پایان هر دوره گواهی پایان دوره اعطا می‌گردد.


لازم به ذکر است ترم بهمن از اواخر بهمن آغاز می‌شود و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به شعب جامعة القرآن در سراسر کشور در این ترم نام نویسی کنند و همچنین در صورت به حد نصاب نرسیدن کلاس‌ها در طول دوره هم پذیرش صورت خواهد گرفت.


 شایان ذکر است کلاس‌های جامعة القرآن با هدف ترویج فرهنگ اسلامی به صورت دخترانه و پسرانه برگزار می‌شود و قرآن آموزان در طول دوره با فرهنگ اسلامی آشنا خواهند شد./843/ت303/ی

ارسال نظرات