۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۳۱۵۵۵۱
یکی از روحانیان لبنان:

کشورهای حاشیه خلیج فارس به جای سوریه برای آزادی قدس لشکرکشی کنند

خبرگزاری رسا ـ رییس هیأت اداری جمعیت علمای مسلمان لبنان تاکید کرد که پیروزی‎های ارتش سوریه و مقاومت اسلامی در سوریه نتیجه استقامت در مسیر حق است.
شيخ حسان عبدالله، رييس هيأت اداري تجمع علماي مسلمين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسان عبدالله، رییس هیات اداری جمعیت علمای مسلمان لبنان در دیدار با مصطفی حمدان، دبیرکل شورای رهبری جنبش "ناصران مستقل" این کشور گفت: دستاوردهای اخیر ارتش سوریه و مقاومت اسلامی در سوریه نتیجه صبر و ایستادگی در مسیر حق است.

 

وی افزود: خداوند به کسانی که او را یاری می کنند و عده نصرت داده است و این پیروزی ها همان نصرت الهی است. محور مقاومت در سوریه یک رکن اساسی به حساب می آید و این محور شریف با تمام توان در مسیر حمایت از مسلمانان به ویژه مردم مظلوم فلسطین گام برمی دارد.

 

این روحانی لبنانی تاکید کرد: برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس پس از شکست گروه های تکفیری در سوریه اعلام کردند که به سوریه نیروی زمینی اعزام می کنند. باید از این کشورها پرسید زمانی که فلسطین به اشغال رژیم غاصب اسرائیل درآمد شما کجا بودید و چرا اقدامی نکردید؟ چرا ارتش کشورهای عربی را برای آزادی قدس شریف به عنوان قبله اول مسلمانان بسیج نکردید؟

 

عضو ارشد جمعیت مسلمان لبنان در ادامه دستاوردهای ارزنده ارتش لبنان در شکست گروه های تکفیری در منطقه عرسال را تبریک گفت و افزود: این مساله باید در جریان گفت‌وگوهای داخلی عامل تحرک باشد و مسؤولان به دور از جبهه گیری های مذهبی و طایفه ای به فکر امنیت و مصالح عمومی مردم باشند.

 

شیخ حسان عبدالله در پایان، مشکل اصلی سیاسی لبنان را دخالت ببگانگان در امور داخلی ان کشور دانست و گفت:ما نباید منتظر اقدامی از سوی کشورهای بیگانه باشیم بلکه با تکیه بر نیروی خود و با اصلاح قانون انتخابات، منصب ریاست جمهوری را به سکان داری با تدبیر و مقتدر بسپاریم./1321/ب904/د

ارسال نظرات