۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۳۱۵۹۱۸

مراسم دهه فجر در کنسولگری ایران در نجف برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، مراسم جشنی به همت کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در شهر نجف اشرف برگزار شد.
دهه فجر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از نجف اشرف، عبدالرحیم ساداتی فر، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در نجف اشرف امروز در مراسم گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی ایران که با حضور علما و مسؤولان عراقی و همچنین عوامل تولیت حرم علوی در نجف برگزار شد، اظهار داشت: دهه فجر یادآور عزت، اقتدار و آزادی‌خواهی ملت ایران است.


وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران در سایه رهبری واحد و ولایت‌مداری ملت ایران به پیروزی رسید، خاطرنشان کرد: رمز تداوم انقلاب اسلامی ایران نیز حضور در صحنه ملت و دفاع از اترزش‌هایی است که به خاطر دستیابی به آن‌ها شهید داده اند.


ساداتی‌فر با اشاره به این‌که استقامت و پایداری در مسیر اعتقادات دینی و ارزشی رسالتی بر عهده همه مسلمانان و شیعیان است، تصریح کرد: امام خمینی(ره) برای احیای اسلام ناب محمدی(ص) در مسیر حق و حقیقت ایستادگی کرد و توانست رژیم 2500 ساله ستمشاهی را سرنگون کند.


سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در نجف اشرف با تشریح ابعاد شخصیتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران گفت: نهضت حسینی امام راحل امروز الهام‌بخش دیگر نهضت‌های آزادی‌بخش مردم مسلمان و ستمدیده منطقه و جهان اسلام است.


وی با بیان این‌که نور هدایت مکتب عاشورا با پیروزی انقلاب اسلامی ایران بار دیگر تجلی یافت، تصریح کرد: تنها راه سعادت بشریت تمسک به مکتب اهل بیت عصمت و طهارت است، پیروزی انقلاب اسلامی ایران نیز در سایه عمل به رهنمودهای قرآنی و دینی حاصل شد.


همچنین در این همایش پیام آیت الله بشیر نجفی، از مراجع تقلید شهر نجف اشرف به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران قرائت شد./935/ب202/د

ارسال نظرات