۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۳۱۵۹۴۹
امام جمعه شهرری:

پیروزی انقلاب اسلامی وعده الهی بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرری با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران یک وعده الهی بود، گفت: در قرآن کریم خداوند بارها به مردم وعده پیروزی داده است که اگر خدا و رسولان را یاری رسانید ما شما را یاری خواهیم کرد.
شاهچراغي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرری در مراسم افتتاح شبستان آیت‌الله حق شناس در آستان متبرکه امام‌زاده عبدالله شهرری به مناسبت ایام دهه فجر افتتاح شد به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند امام‌زادگان باید قطب فرهنگی در جامعه باشند؛ با توجه به این بیان گوهر بار امید است که در این مکان مقدس کارهای قرآنی خوبی انجام شود.

 

وی با اشاره به شرکت عمومی و پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، بیان داشت: انقلاب اسلامی یک وعده الهی بود، در قرآن کریم خداوند بارها به مردم وعده پیروزی داده است که اگر خدا و رسولان را یاری رسانید ما شما را یاری خواهیم کرد.

 

 حجت الاسلام شاهچراغی ابراز کرد: انقلاب ما بسیاری از غیر ممکن‌ها را ممکن کرد و این برای خدا آسان است، چه کسی باور می‌کرد شاه با عنوان ژاندارم خبیث که آمریکا از او حمایت می‌کرد از بین برود اینها همه عنایات خدا به ملت ایران بود.

 

امام جمعه شهرری اظهار داشت: در عصر طاغوت فضای وحشت و خفقان در جامعه حاکم بود چه کسی باور می‌کرد امامی که به نجف تبعید شده با احترام به فرانسه منتقل کنند و سپس از آنجا با عزت به ایران بازگردانند و شاه فرار کند.

 

وی افزود: انقلاب زمانی که دشمنان دین افیون ملت ها معرفی می‌کردند پیروز شد و خداوند انقلابی را در ایران با نام اسلام به رهبری امام راحل بنا کرد چرا که او از جنس انبیا بود.

 

حجت الاسلام شاهچراغی گفت: انقلاب سبب تحول ملت ما بود و این تحول بیشتر در قشر جوان رخ داد و همین جوانان در دفاع از انقلاب اسلامی و تجاوز دشمنان بعثی به کشور با ایثار و شجاعت جان خود را نثار انقلاب کردند.

 

وی عنوان کرد: چه کسی باور می‌کرد کشور وابسته با آمریکا، ضد آمریکا شود، دستگیری تفنگداران آمریکایی به خواست خدا صورت پذیرفت چرا که  عزت ایران از جانب خدا و به وجود آمدن و حفظ آن نیز دست خداست./813/202/ب1

ارسال نظرات