۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۰
کد خبر: ۳۱۶۰۴۳

فرمانده سپاه پاسداران با شهید مدافع حرم در تبریز دیدار کرد

خبرگزاری رسا ـ فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سفر به تبریز با خانواده شهید مدافع حرم، محمدرضا فخیمی دیدار و گفت‌وگو کرد.
سردار جعفري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم، محمدرضا فخیمی، اظهار داشت: شهدای مدافع حرم از کیان و حریم اسلام ناب محمدی(ص) و نظام ولایی دفاع می کنند.


وی با بیان این‌که رویش های انقلاب بیشتر از ریزش های آن بوده است، خاطرنشان کرد: نسل جدید، معجزه ای در این انقلاب است. بسیاری از جوانان کشور با روحیه جهادی برای تعالی، فرصت پیدا نمی کنند و ما باید برای آنان بسترسازی کنیم.


سردار جعفری ادامه داد: شهدای مدافع حرم بینش بالایی دارند که جان خود را در کف دست می گذارند و از حریم اسلام و انقلاب دفاع می کنند، در حقیقت شهدای مدافع حرم تربیت یافته مکتب سرخ عاشورا هستند.


همچنین سردار غلام عسگر کریمیان، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی در سخنانی با بیان این‌که مردم آذربایجان در مسیر دفاع از مکتب اهل بیت عصمت و طهارت پیشگام بوده و هستند، اظهار داشت: شهدای مدافع حرم آذربایجان فدایی ملت ایران در مسیر نهضت سرخ عاشورا هستند.


وی با بیان این‌که شهید محمدرضا فخیمی از رزمندگان تیپ امام زمان(عج) بود و پدر بزرگوار وی نیز سرشار از روحیه و ایمان است، گفت: نظام اسلامی ایران به برکت خون شهدا به عزت و اقتدار حقیقی رسیده است.


همچنین حاج رسول فخیمی، پدر شهید مدافع حرم محمدرضا فخیمی در سخنانی با قرائت بخش هایی از وصیت نامه فرزندش گفت: محمدرضا متعلق به امت و رهبری است، فرزند دیگری دارم که اگر امام خامنه ای دستور دهند حاضرم خود و فرزندم را تقدیم انقلاب کنم./935/203/ب1

ارسال نظرات