۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۰
کد خبر: ۳۱۶۰۹۰
مدیر حوزه علمیه کرمانشاه:

خط قرمز روحانیت ولایت و اسلامیت نظام است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه روحانیت را در مسیر رهبری و ولایت فقیه دانست و گفت: خط قرمز روحانیت ولایت و اسلامیت نظام است.
مدير حوزه علميه کرمانشاه

حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، اظهار داشت: حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن تجلی همدلی و همزبانی بوده و توطئه های دشمنان را خنثی و نظام را بیمه می کند.


وی یادآور شد: مشارکت در راهپیمایی 22 بهمن موجب تشویق و ایجاد احساس تکلیف در مسؤولان در راستای خدمت رسانی بیشتر به نظام است، این راهپیمایی به معنای تجدید عهد با آرمان های امام راحل(ره) و شهدا و میثاق با رهبر معظم انقلاب است.


حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: روحانیان در صف اول راهپیمایان سینه سپر می‌کنند و همچون دوران انقلاب اسلامی، حضوری با شکوه دارند.


مدیر حوزه علمیه کرمانشاه ادامه داد: همانطور که انتظار می رود تمامی اقشار و گروه ها و حزب ها در راهپیمایی 22 بهمن حضوری با شکوه داشته باشند، روحانیت نیز به سهم خود در این حماسه‌آفرینی پیشتاز خواهند بود.


وی خاطرنشان کرد: شکوه و عظمت راهپیمایی یوم الله 22 بهمن تنظیم کننده انتخاباتی باشکوه بوده و در امور اقتصادی و سیاسی اثرگذار است.


حجت الاسلام موسوی تأکید کرد: خط قرمز روحانیت ولایت و اسلامیت نظام است، بد دلی و بد زبانی در سال همدلی و همزبانی خلاف سیره و مکتب ولایت بوده و نشان دهنده زاویه گرفتن برخی افراد از سفارشات ولایت است.


مدیر حوزه علمیه کرمانشاه بیان داشت: رأی دادن یا ندادن به نامزدهای مجلس خبرگان و نمایندگان سوای علاقه به شخص و جایگاه ولایت است، ممکن است شخصی به نامزدهای انتخاباتی کم علاقه باشد اما نسبت به رهبر معظم انقلاب سرسپرده باشد.


وی در پایان گفت: حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات‌ها نشانه علاقه ملت به رهبری و آرمان های امام و شهدا است./857/302/ب2

ارسال نظرات