۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۳۱۶۲۳۶

نیروهای انقلابی بحرین مشارکت در طرح «انقلاب نمر» را خواستار شدند

خبرگزاری رسا ـ نیروهای انقلابی بحرین با دعوت از همه مردم برای مشارکت در طرح نافرمانی مدنی که از امروز برگزار می‎‌شود بر مسالمت آمیز بودن این طرح تاکید کردند.
طرح انقلاب نمر در بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، نیروهای انقلابی مخالف نظام آل خلیفه با فرا رسیدن پنجمین سالگرد انقلاب 14 فوریه بحرین، مشروح توصیه‌های مرتبط با اعتصاب و نافرمانی مدنی با عنوان «انقلاب نمر» را که از امروز جمعه در سراسر این کشور برگزار می‌شود، صادر کردند.


نیروهای انقلابی با تاکید بر اهمیت مشارکت گسترده مردم و تشویق برای همکاری همگانی در جهت پیروزی طرح نافرمانی مدنی افزودند که مشارکت در این طرح برای همه گروه‌های بحرینی آزاد بوده و این اقدام به عنوان یک گزینه مسالمت آمیز به حساب می‌آید.


نیروهای انقلابی بحرین با تمسخر نسبت به تدابیر امنیتی آل خلیفه و تهدید آنان مبنی بر برخورد قاطع و جدی با تظاهر کنندگان، افزایش شمار نظامیان در شهر، برقراری حکومت نظامی و محاصره شهرها با تانک و ادوات نظامی، مردم را به بی‌توجهی به اینگونه سخنان دعوت کردند.


همزمان با عصر جمعه پاساژ‌های تجاری تعطیل و تا 14 فوریه بازگشایی نخواهد شد.همچنین انقلابیان، سازمان‌های شرکت کننده در طرح نافرمانی مدنی را به خرید مواد غذایی ضروری برای این مدت تشویق و تاکید کردند که تدابیر لازم برای امداد رسانی میدانی و معالجه زخمیان در صورتی که نیروهای امنیتی به سرکوب و قلع و قمع روی بیاورند، اتخاذ شده است.


گروه‌های انقلابی با اشاره به نقش سازمان‌های حقوقی در مستند سازی تعدّی‌ها و سرکوب‌ها، بر اهمیت جایگاه رسانه‌های داخلی و خارجی در پوشش این طرح و الزام به انجام واجب رسانه‌ای در حمایت از انقلاب بحرین تاکید کردند./981/ب903/د

ارسال نظرات