۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۳۱۶۴۹۳
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب بقا و استحکام نظام اسلامی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که دشمنان نظام به دنبال دلسرد کردن مردم از انقلاب و نظام اسلامی هستند، گفت: به حتم ملت بزرگ و ولایت‌مدار ایران اسلامی این بار نیز با هوشیاری و بصیرت هر چه بیشتر حضوری حداکثری در پای صندوق های رأی خواهند داشت.
مدير کل تبليغات اسلامي مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی امروز در جمع کارکنان این اداره کل با تقدیر یر از حضور گسترده و میلیونی مردم ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن، آن را نشان‌دهنده اقتدار و وحدت درونی ملت ایران دانست و با بیان این که ملت ایران در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگ زرین دیگری از تاریخ انقلاب اسلامی را ورق زدند، افزود: دشمنان نظام اسلامی به حضور مردم در راهپیمایی22 بهمن امسال چشم دوخته بودند و دیدند ملت بزرگ ایران همچنان پشتیبان انقلاب، نظام و رهبری هستند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با تأکید بر اینکه هوشیاری و بصیرت مهم‌ترین شاخصه ملت ایران در دنیا است، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران طی 37 سال اخیر در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی با کسی تعارف نکردند و همواره در این مسیر پیشگام بودند.

 

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که ملت ایران اهل باج‌دهی به هیچ کشوری نیست، تأکید کرد: مقامات آمریکایی باید دست از فرافکنی و زیاده‌خواهی‌های خود در برابر ملت ایران دست بکشند، چون شرایط امروز ایران اسلامی با 37 سال گذشته بسیار متفاوت است.

 

وی با بیان این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به کشوری الگو و اثرگذار در دنیا تبدیل شده است، گفت: همین آمریکایی‌ها که زمانی الگوی مدیریتی و نحوه حکومت‌داری در ایران اسلامی را زیر سؤال می‌بردند، امروز همه ارکان این قدرت استکباری درگیر مسائل مربوط به ایران اسلامی است.

 

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که همه دنیا امروز به اقتدار و عظمت ایران اسلامی در مسائل منطقه‌ای و جهانی اذعان دارند، افزود: مقامات آمریکا باید بدانند که ایران، عراق و افغانستان نیست که به راحتی بتواند در امور داخلی آن دخالت کند و یا برای مردم تعیین تکلیف کند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با تأکید بر این که ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ کوبنده‌ای به ادبیات سخیف و غیر اصولی مقامات آمریکایی دادند، تصریح کرد: راهپیمایی امسال تجلی وحدت و همدلی ملت در دفاع از نظام، آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری است.

 

وی با اشاره به این که ملت ایران از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون مبنای حرکت‌شان بر اساس وحدت و همدلی براساس رهنمودهای ولی فقیه بوده است، گفت: این اصل مهم ایران اسلامی را در مقایسه با سایر کشورها متمایز کرده است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که رمز پیروزی و موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی در سه دهه گذشته همین حضور همیشگی و با صلابت مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب بوده است، ادامه داد: حضور تعیین کننده ملت بزرگ ایران اسلامی همواره موجب خنثی سازی توطئه های دشمنان بوده است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه سخنان خود، همدلی و همزبانی را مهم ترین نیاز امروز جامعه دانست و گفت: با تحقق همدلی و همزبانی، ضمن این که کشورمان در عرصه‌های مختلف از رشد و شکوفایی بسیاری برخوردار خواهد شد، می‌توانیم مانع نفوذ دشمن به کشور نیز شویم.

 

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که دشمنان انقلاب اسلامی تلاش دارند از هر روزنه ای به کشورمان نفوذ کنند، تصریح کرد: تقویت همبستگی در بخش های مختلف کشور تنها را جلوگیری از نفوذ دشمن در بخش های مختلف است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران همچنین با اشاره به این که دشمن مبانی دینی ما را هدف قرار داده است، تصریح کرد: تنها راه خنثی کردن توطئه فرهنگی دشمنان ترویج و گسترش فرهنگی دینی و انقلابی در بخش های مختلف جامعه است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که امروز دشمنان اسلام لحظه ای برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب سکوت نمی کنند، خاطرنشان کرد: اهداف و آرمان های انقلاب و نظام اسلامی تنها در سایه وحدت با محوریت ولی فقیه حفظ خواهد شد.

 

حجت الاسلام شکریان با بیان این که دشمنان اسلام ناب از هر فرصتی برای رخنه در جامعه دینی استفاده می کنند، افزود: وحدت رویه مهم‌ترین عامل در دشمن ستیزی و نقش بر آب کردن برنامه‌ها و ترفندهای دشمنان است که باید مورد توجه ما قرار گیرد.

 

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با اشاره به این که دشمن به دنبال ایجاد تفرقه و بر هم زدن وحدت در جامعه اسلامی است، خاطرنشان کرد: نفوذ پروژه جدید و خطرناک دشمنان اسلام و انقلاب است که به شیوه ای بسیار مرموز از سوی دشمنان دنبال می شود.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با تأکید بر این که باید مراقب حربه های دشمنان باشیم، تصریح کرد: همان طور که مقام معظم رهبری نیز بارها نسبت به توطئه نفوذ دشمن هشدار دادند باید با بصیرت و هوشیاری توطئه دشمنان را بشناسیم و در برابر آن هوشیارانه رفتار کنیم.

 

حجت الاسلام شکریان در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن دو انتخابات مهم در هفتم اسفند ماه امسال اشاره کرد و گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات امسال به حتم انقلاب و نظام اسلامی را بیمه خواهد کرد.

 

وی با بیان این که دشمنان نظام به دنبال دلسرد کردن مردم از انقلاب و نظام اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: به حتم ملت بزرگ و ولایت مدار ایران اسلامی این بار نیز با هوشیاری و بصیرت هر چه بیشتر حضوری حداکثری در پای صندوق های رأی خواهند داشت.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، حضور حداکثری در انتخابات را خنثی کننده توطئه های دشمن دانست و با بیان این که دشمن همواره تلاش کرده مردم را نسبت به انقلاب و نظام بدبین کند، گفت: ملت ایران با تبعیت محض از ولایت فقیه محکم تر از گذشته پشتیبان انقلاب و نظام هستند./950/202/ب2

ارسال نظرات