۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۹
کد خبر: ۳۱۶۵۳۹

جشن میلاد حضرت زینب در آستان حضرت معصومه برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ جشن میلاد حضرت زینب کبری(س) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری و مداحی سید مهدی میرداماد در آستان حضرت معصومه(س) برگزار شد.
ميلاد حضرت زينب(س)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جشن میلاد حضرت زینب(س) امشب با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی ماندگاری و مداحی سید مهدی میرداماد بعد از نماز مغرب و عشا در شبستان بزرگ امام خمینی حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد.

 

همچنین به همین مناسبت قبل از برنامه زمزم معرفت با حضور حجت الاسلام تراشیون، حاج قربانی به مداحی در رثای حضرت زینب(س) پرداخت.

 

اضافه بر این در روز یک‌شنبه مصادف با 25 بهمن ماه هم سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین وحیدپور در برنامه زمزم معرفت به شخصیت حضرت زینب(س) اختصاص داشته و پس از آن آقای پاک زمان به مولودی خوانی در رثای حضرت زینب(س) خواهد پرداخت.

 

همچنین سخنرانی قبل از نماز ظهر یک‌شنبه نیز از سوی حجت الاسلام و المسلمین رضوی انجام خواهد شد و در این مراسم ابعاد شخصیتی حضرت زینب(س) مورد بررسی قرار خواهد گرفت و پس از آن مداحی آقای دلشاد در رثای حضرت زینب(س) انجام می‌شود.

 

شایان ذکر است، در شام میلاد پیام‌آور کربلا نیز بعد از نماز مغرب و عشا حجت الاسلام والمسلمین حسینی قمی سخنرانی و سید رضا تحویلدار به مدیحه سرایی و مولودی خوانی خواهند پرداخت و همچنین از زائران آستان بانوی کرامت در قالب ایستگاه های صلواتی با چای و شیرینی پذیرایی خواهد شد./837/203/ب2

ارسال نظرات