۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۶
کد خبر: ۳۱۶۹۰۸
استاد حوزه علمیه:

چشم طمع دشمنان به عزت و آزادی ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه عزت و آزادی ارزشمند ترین سرمایه ملت ایران است، گفت: دشمن به این سرمایه ارزشمند چشم طمع دوخته و به هر روشی که شده با استفاده از غفلت و نفوذ می‌خواهد این سرمایه را از دست ملت خارج می کند.
آزادي و عزت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مهدی رضازاده، شامگاه امروز در برنامه به رنگ خدا از رادیو معارف با بیان اینکه وقتی ما یک سرمایه ارزشمندی را داشته باشیم نااهلان به آن چشم طمع دارند و به دنبال این هستند که از غفلت ما سواستفاده کنند، گفت: بنابراین باید نسبت به آن سرمایه ارزشمندی که داریم مراقبت کرده تا دشمن نتواند آن را از دست ما خارج کند.

 

وی افزود: در جنگ جمل حضرت علی(ع) می‌فرمایند که شیطان نیروهای خود را به خط کرده و به آنها می‌گوید که ظلم و جور و باطل را جایگزین حق کنید تا مردم از راه راست منحرف شده و جایگاه حق و باطل عضو شود.

 

استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: شما وقتی راه درست را در ابعاد مختلف انتخاب می‌کنید شیطان صفتان بیکار ننشسته و تلاش می‌کنند تا این سرمایه ارشمند را از شما بگیرند.


حجت الاسلام رضا زاده افزود: ما به کمک امام خمینی(ره) راه حق و عزت را در پیش گرفته‌ایم و چون شیطان صفتان نمی‌توانند این آزدی و عزت را ببیند به انواع روش‌ها روی می‌آورند تا این سرمایه را از دست ما بگیرند.

 

وی افزود: شهدا در دوران دفاع مقدس سنگین ترین بها را پرداخت کردند تا این انقلاب بماند و 260 هزار شهید دوران دفاع مقدس به خاطر محافظت از همین سرمایه است؛ بنابراین امروز وظایف سنگینی بر دوش مسؤولان و استادان حوزه و دانشگاه و مردم است که از این سرمایه به بهترین نحو مراقبت کرده و آن را به دست آیندگان بسپارند.

 

استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: مراقبت از این سرمایه به وسیله هوشیاری و بیداری در مقابل توطئه های دشمن ممکن است و ما برای اینکه همیشه بیدار و هوشیار باشیم باید قدر دان رهبری بوده و در خط ولایت حرکت کنیم.

 

حجت الاسلام رضا زاده با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات هستیم، گفت: امروز دشمن بیشتر از هر زمان دیگری در کمین بوده و منتظر است تا ما غفلت کنیم و از این غفلت استفاده کرده و بتواند عزت و آزادی را که به بهای سنگین در طول 37 سال به دست آورده‌ایم از دست ما خارج کند بنابراین باید بدانیم یک لحظه غفلت ما هزینه سنگینی خواهد داشت.

 

وی یادآور شد: باید تا جایی که می‌توانیم در بزنگاه های حساس هوشیار باشیم و بدانیم این هوشیاری نه تنها از خون شهدا محافظت کرده بلکه انقلاب و اسلام را هم در برابر خطرات گوناگون بیمه می کند./968/202/ب2

ارسال نظرات