۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۲
کد خبر: ۳۱۷۰۷۵

ارسال 491 اثر به دبیرخانه عکس عاشورایی ده زیار

خبرگزاری رسا ـ دبیر تخصصی سوگواره عکس عاشورایی ده زیار گفت: 491 اثر در دو بخش حرفه ای و موبایلی به دبیرخانه نخستین سوگواره عکس عاشورایی ارسال شد.
عکس ده زيار

به گزارش خبرگزاری رسا در کرمان، حمید قنبری عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: فراخوان نخستین سوگواره عکس عاشورایی ده‌زیار از اول بهمن ماه جاری منتشر شد، و مهلت ارسال اثر به نخستین سوگواره عکس عاشورایی ده‌زیار تا 10 بهمن ماه جاری اعلام شده بود که با توجه به استقبالی که از این سوگواره صورت گرفت، زمان ارسال اثر تا 15 بهمن ماه تمدید شد.


وی با بیان این که 491 اثر در دو بخش حرفه‌ای و موبایلی به دبیرخانه نخستین سوگواره عکس عاشورایی ده‌زیار ارسال شد، تصریح کرد: هرچند نخستین سوگواره عکس عاشورایی ده‌زیار به شکل استانی برگزار می‌شود، اما 101 نفر از استان‌های کرمان، اصفهان، یزد، مشهد، کرمان و تعدادی از شهرستان‌های تابعه استان کرمان در این سوگواره شرکت کردند.


قنبری یادآور شد: 380 اثر در بخش حرفه‌ای و 111 اثر در بخش موبایلی به نخستین سوگواره عکس عاشورایی ده‌زیار ارسال شد و تیم هیئت داوری متشکل از محمد اسلامی، مجتبی صفرعلی‌زاده و مهدی جعفری به داوری آثار پرداختند.


وی از انتخاب 30 اثر به عنوان برگزیده نمایشگاه نخستین سوگواره عکس عاشورایی ده‌زیار خبر داد و افزود: در هر بخش نیز سه نفر به عنوان برگزیده انتخاب و معرفی می‌شوند.


وی عنوان کرد: نمایشگاه نخستین سوگواره عکس عاشورایی ده‌زیار سوم اسفند ماه سال جاری در موزه آگیرا افتتاح می‌شود و 12 اسفند ماه سال جاری نیز به عنوان روز اختامییه و تجلیل از برگزیدگان همراه با برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در نظر گرفته شده است./9709/102/ب3

ارسال نظرات