۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۳۱۷۳۳۵
معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه تأکید کرد؛

بی ثبات سازی و نفوذ؛ راهبردهای دشمن برای مهار انقلاب

خبرگزاری رسا ـ معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: دشمنان در آستانه انتخابات پیش رو، دو راهبرد بی ثبات سازی و نفوذ را برای مهار انقلاب و جلوگیری از پیشرفت آن در دستور کار دارند.
پروژه نفوذ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، محمدحسین سپهر، معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران پیش از ظهر امروز در سومین گردهمایی بزرگ طلاب و روحانیان بسیجی خراسان رضوی که با عنوان «پرچمداران بصیرت» در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت: دشمنان در آستانه انتخابات پیش رو، دو راهبرد بی ثبات سازی و نفوذ را برای مهار انقلاب و جلوگیری از پیشرفت آن در دستور کار دارند.

 


وی با بیان این که ثابت شده است بی ثبات سازی در کشورها به معنای سقوط، تسلیم و موفقیت استکبار است، افزود: زیرسؤال بردن مراجع ارزشی و قانونی و نخبگان انقلابی توسط رسانه های خارجی، قانون گریزی، تحریف امام ومبانی اسلام و انقلاب و تحریک افرادی که قبلا جایگاهی حساس داشته اند و امورز حرف های آمریکا شادکن می زنند از مصادیق بی ثبات سازی است.

 


سپهر در تبیین اهداف نفوذ خاطرنشان کرد: اصولا نفوذ برای تغییر باور مردم و مسؤولان به منظور تغییر رفتار و در نهایت تغییر ماهیت انقلاب و سقوط انجام می شود.

 


روش های نفوذ و بی ثبات سازی
معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه در ادامه به روش های مهار انقلاب اسلامی تحت دو راهبرد بی ثبات سازی و نفوذ، اشاره و تصریح کرد: نخستین روش، آموزش دانشجویان ایرانی در اروپا و امریکا به عنوان نبردی حیاتی و به منظور تربیت مدیران و نخبگان است؛ برای نمونه از سال 1994 تا 2014، 700 هزار نفر در مؤسسه آموزش بین الملل آمریکا در جهان تربیت شده اند که 1500 تن از آنان اکنون وزیر هستند.

 


وی، تقویت اصلاحات در حوزه ها به منظور تربیت شیعه انگلیسی و مفتیان سنی آمریکایی، تخریب افراطی های انقلابی و اصلاحات مساجد را از دیگر شیوه های دشمن برشمرد و افزود: مسجد زیربنای تولید مقبولیت و قدرت مردمی در نظام است از این رو دشمنان نمی خواهند از مسجد باید اسلام انقلابی و مؤثر در سرنوشت جامعه و سرباز انقلاب بیرون بیاید.

 

 

سپهر، شبکه سازی از افراد مقتدر و میانه رو را دیگر روش دشمن در راستای نفوذ عنوان و اظهار کرد:  رهبر معظم انقلاب فرمودند من دیپلمات نیستم بلکه انقلابی ام، چرا که دیپلمات در تمام دنیا به معنای اهل بده بستان بودن، عقب نشینی و معامله است اما انقلابی، اصول، ثبات و بصیرت دارد و هیچ گاه برای منافع فردی، ارزش ها را معامله نمی کند.

 


معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه با تأکید بر این که روحانیت و طلاب و خواص باید انقلابی باشند و در حوزه و دانشگاه و مسجد ما، انقلابی ها تربیت شوند، اضافه کرد: کسانی که اهل معامله هستند مراکز نفوذ استکبار محسوب می شوند.

 


وی، نفوذ در مبانی دینی برای توسعه و ترویج اسلام مدنی به جای اسلام انقلابی که خروجی آن، حکومت و استکبارستیزی است را از دیگر روش های نفوذ دشمن دانست و گفت: دو جریان حق و باطل و انقلابی و ضد انقلابی در کشور وجود دارد که جریان نخست ولایت مداران متدین انقلابی و در پی تولید ثروت، قدرت و علم هستند اما جریان دوم، جریان فتنه و معتقد به زندگی مسالمت آمیز با آمریکا هستند.

 


سپهر ولایتمداری، تقوا و تدین، پایبندی به قانون، توانمندی و کارآیی برای انجام وظایف نمایندگی، پایبندی به حقوق مردم، اعتقاد به اتحاد و یکپارچگی، مبرا بودن از جریان فتنه و داشتن مرزبندی مشخص با آن در گذشته، حال و آینده، بصیرت نافذ و روحیه استکبارستیزی، توجه به اولویت های نظام، داشتن قدرت جریان سازی، برخورداری از سوابق مبارزاتی و انقلابی، نفوذناپذیری از باندهای فساد اخلاقی و سیاسی، وامدار مردم و انقلاب ومورد تأیید معتمدان بودن را از ویژگی های نمایندگان تراز انقلاب اسلامی باتوجه به منویات امام و رهبری معرفی کرد./930/202/ب1

ارسال نظرات