۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۳۱۷۳۶۹
اثر آیت الله خاتمی؛

دانلود کتاب عبرت‌های عاشورا

خبرگزاری رسا ـ کتاب موبایل «عبرت های عاشورا» اثر آیت الله خاتمی از سوی مرکز تحقیقات رایانه‌ای قائمیه اصفهان به انتشار رسید.
کتاب عبرت‌هاي عاشورا

 

به گزارش خبرگزاری رسا، کتاب موبایل «عبرت های عاشورا » اثر آیت الله خاتمی از سوی مرکز تحقیقات رایانه‌ای قائمیه اصفهان انتشار یافت.

 

این کتاب در مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان با رعایت پاورقیها و صفحه بندی و با امکانات تحقیقاتی فراوان (جستجو ارسال پیامک انتخاب و ذخیره متن و امکانات فراوان دیگر ) و با ویژگیهای سومند و مفید (تغییر رنگ اعراب و متن تغیر اندازه و نوع قلم و بوک مارک (صفحات مورد علاقه)....) انتشار یافت.

  

مدیر تولید این مرکز اعلام نمودند این اثر در 1 جلد به زبان فارسی در موضوعات "عبرت آموزی در روایات " و "آثار و آموزه ها و پیامدهای عاشورا" و "علل و زمینه های قیام امام علیه السلام و وقوع فاجعه کربلای حسینی" در سایت این مرکز برای مطالعه آنلاین کتاب و دانلود نسخه الکترونیکی آن قرار گرفته است. این مجموعه توسط مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان آن را در 6 فرمت نرم افزاری pdf – java –android - Html - epub-ghb برای استفاده در رایانه ، انواع گوشیهای تلفن همراه و انواع تبلت به صورت رایگان بر روی وب سایت مرکز به نشانی www.ghbook.ir قرار گرفته است.

 

علاقه‌مندان برای دانلود این کتاب اینجا را کلیک کنید./998/د102/ق 

 

منبع: مرکز تحقیقات رایانه‌ای قائمیه اصفهان

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵
سلام بر حسین شهید
0
0