۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۲
کد خبر: ۳۱۷۴۱۲
رییس مؤسسه غدیرشناسی مطرح کرد؛

فعالیت تبلیغاتی 40 هزار سایت وهابیت علیه ایران

خبرگزاری رسا ـ رییس مؤسسه غدیرشناسی گفت: بیش از 40 هزار سایت وابسته به وهابیت فعالیت تبلیغاتی و شبهه‌افکنی علیه ایران و مذهب شیعه را انجام می دهند.
وهابيت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت‌الاسلام سعید شاه‌آبادی رییس مؤسسه غدیرشناسی بعدازظهر امروز در حاشیه کارگاه آموزشی غدیرشناسی در بندرعباس، شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی بر پایه ولایت فقیه را وجه تمایز با سایر انقلاب ها در سایر کشورها دانست و گفت: اصل ولایت فقیه و تشکیل نظام بر اساس آن، سبب اقتدار و قدرت برتر ایران در منطقه و جهان شده است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه تمام محاسبات دقیق برای رسیدن به پیروزی در فتنه 88 اندیشیده شده بود، افزود: آتش این فتنه اگر در هر جای دیگری برافروخته شده بود قطعا به نتیجه می‌رسید اما قدرت ولایت فقیه و حضور آگاهانه مردم همه محاسبات را بر هم زد.

 

رییس موسسه غدیرشناسی، هجمه تبلیغاتی وهابیت علیه تشیع را نیازمند آگاهی بخشی به جامعه دانست و تصریح کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی و فعالیت‌های پژوهشی و پاسخ به شبهات وهابیت، راهکار مناسبی برای جلوگیری از شبهه افکنی دشمنان نظام است.

 

حجت‌الاسلام شاه آبادی با اشاره به تلاش دشمن برای بیرون آوردن سرمایه ولایت از دست ملت ایران با ایجاد شبهه های مختلف در میان مردم، تاکید کرد: دشمن از طریق شبکه‌های اجتماعی و سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در تلاش است تا با ایجاد شبهه، ضرباتی را به ولایت‌فقیه و مذهب شیعه وارد کند.

 

وی با اشاره به فعالیت تبلیغاتی و شبهه افکنی بیش از 40 هزار سایت وابسته به وهابیت علیه ایران، گفت: این در حالی است که کشور ایران فقط 2 هزار سایت شیعی دارد.

 

حجت‌السلام شاه‌آبادی با اشاره به امنیت حاکم بر کشور ایران، تصریح کرد: باوجود تمام توطئه‌های دشمنان و ناامنی‌های ایجاد شده در کشورهای همسایه، مردم ایران در کمال آرامش و امنیت بر سر می برند.

 

رییس مؤسسه غدیرشناسی به ادامه تلاش‌های دشمنان با شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی در تمام دوره‌ها اشاره کرد و بیان داشت: تبعیت از اهل بیت(ع) و مقام معظم رهبری سبب شده که امنیت پایدار در کشور حکم‌فرما باشد و دشمنان از دستیابی به اهداف شوم خود ناکام بمانند.

 

وی در پایان با اشاره به این‌که تهدیدات و شبهه افکنی وهابیت متوجه نسل جوان می شود، ابراز داشت: گسترش برنامه‌های آموزشی و تداوم حرکت غدیرشناسی و غدیرپژوهشی راهکاری مناسب برای آگاه ساختن مردم به ویژه جوانان از شبهات القاء شده از سوی وهابیت است./851/202/ب1

ارسال نظرات