۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶
کد خبر: ۳۱۷۴۷۰
رییس ستاد اصولگرایان آذربایجان شرقی:

مجلس دهم از حساسیت‌های بسیاری برخوردار است/ مجلسی انقلابی و مطیع فرمان رهبری تشکیل دهیم

خبرگزاری رسا ـ رضایی تشکیل مجلس انقلابی و مطیع امر رهبری را نیاز آینده کشور دانست و گفت: آینده کشور در گرو ساخت مجلسی انقلابی است.
فيروز رضايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، همایش بزرگ اصولگرایان تبریز، شب گذشته با حضور گسترده مردم تبریز در مسجد شعبان و با حضور شش نفر از لیست اصول گرایان تبریز برگزار شد، این همایش نمادی از وحدت و انسجام اصول گرایان بود.


کاندیداهای اصولگرایان که عضو هیأت رییسه مجلس، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، عضو شورای فرماندهی سپاه تبریز، استاندار سابق، معاون رییس جمهور، بانویی از قشر فرهیخته و دانشگاهی می‌باشند به ارائه نقطه نظرات خود در این همایش پرداختند.


در این همایش فیروز رضایی، رییس ستاد انتخاباتی جبهه اصولگرایان آذربایجان شرقی، در ابتدای سخنان خود، قیام بزرگ 29 بهمن  مردم را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: پیش از انقلاب ایران اسلامی متعلق به آمریکا بود، آمریکا ایران را برای خود می‌دانست.


وی بابیان این‌که انقلاب اسلامی ایران دست‌های پلید استکبار را برید و کوتاه کرد، افزود: آمریکای جنایتکار و استکبار جهانی زمانی که انقلاب به پیروزی رسید و جنگ 8 ساله به کشور ایران تحمیل شد، متوجه عزت و اقتدار کشور شد، اما فکر تسلط دوباره این کشور را از سر بیرون نکرد.


رضایی با بیان این‌که دشمن برای احیای سلطه خود بر کشور برنامه و استراتژی دارد، اذعان داشت: نفوذ بزرگترین خطر در انتخابات پیش روی مجلس دهم است که بارها مقام معظم رهبری نسبت به آن و نسبت به عزت، استقلال و اقتدار کشور هشدار داده است.


وی با تأکید بر نبرد نرم انتخاباتی میان تفکر انقلابی، ایرانی و آمریکای مستکبر، خاطرنشان کرد: اقتدار، استقلال، عزت و جلوگیری از نفوذ دشمن از مهمترین عوامل اداره کشور و انتخابات پیش روی ملت ایران اسلامی است.


رییس ستاد اصولگرایان استان تشکیل مجلس انقلابی و مطیع امر رهبری را نیاز آینده کشور دانست و تصریح کرد: ملت ایران با آگاهی و بصیرت لازم است با عبور از باتلاق های جزیره ای مجلسی انقلابی که به فکر آینده کشور باشند را تشکیل دهند.


وی با اشاره ه ملاک های گزینش افراد لیست اصولگرایان، خاطرنشان کرد: شجاعت، توانمندی، کارآمدی، ‌تجربیات و سوابق، استکبار ستیزی، علاقمندی و تلاش برای رشد و توسعه استان و کشور، انقلابی گری، ولایتمداری و دیگر موارد از ملاک‌های افراد انتخاب شده برای لیست اصولگرایان تبریز است./854/202/ب2

ارسال نظرات