۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۳۱۷۴۷۹
رییس سابق دانشگاه فرهنگیان استان آذربایجان شرقی تشریح کرد؛

نقش زنان در انقلاب اسلامی ایران/ انقلاب زن را اساس بنیان خانواده می‌داند

خبرگزاری رسا ـ راشد با تشریح نقش زنان در انقلاب اسلامی ایران، گفت: اگر زنان نبودند، انقلاب اسلامی به پیروزی نمی‌رسید، انقلاب زن را اساس بنیان خانواده می داند.
معصومه راشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، معصومه راشد، کاندیدای لیست اصولگرایان استان آذربایجان شرقی شب گذشته در همایش بزرگ اصولگرایان تبریز برپایی انتخابات را نقطه عطفی در نظام اسلامی دانست و گفت: در حرکت‌های امام برای به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی، نقاط عطفی وجود دارد که یکی از این نقطه‌های عطف، برپایی انتخابات است.


وی با بیان این‌که بعد از به ثمر رسیدن نظام انقلاب اسلامی تا به امروز شاهد 30 انتخابات بودیم، خاطرنشان کرد: امروز قدرت نظامی و امنیتی کشور ایران در منطقه مثال زدنی است، این مرهون انتخابات و حضور مردم در صحنه است.


رییس سابق دانشگاه فرهنگیان استان آذربایجان شرقی با اشاره به نقش مجلس در ریل‌گذاری برای اهداف کشور، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم آذربایجان به این مهم اشاره کردند و بر انتخاب  اصلح تأکید داشتند.


وی به نقش زن در جامعه امروزی ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: اگر زنان نبودند، انقلاب اسلامی به پیروزی نمی‌رسید، امروز وضعیت زنان در کشورهای غربی بسیار ناگوار بوده و آن‌ها خانواده را منهای زن می‌داند، انقلاب زن را اساس بنیان خانواده می داند.

 

چترهای حمایتی در کشور افزایش یابد
لطیف لطیفی، دیگر کاندیدای اصولگرای تبریز هم در ادامه همایش اصولگرایان استان آذربایجان شرقی،  امنیت جمهوری اسلامی ایران را مرهون افراد مقتدری و توانمندی چون شهید تهرانی مقدم ها دانست و خاطرنشان کرد: دستاوردها امنیتی جمهوری اسلامی ایران را مرهون فداکاری‌ها و از جان گذشتگی‌های امام راحل و شهدا 8 سال دفاع مقدس هستیم.


وی ادامه داد: موشک‌های پیشرفته کشور لرزه بر جان دشمنان ایران انداخته است، دشمنان امروز جرأت نگاه چپ را هم به کشور ندارند.


لطیفی وضعیت اقتصادی کشور را نابسامان و مریض توصیف کرد و افزود: وضعیت کنونی اقتصاد کشور را به کما و بی هوشی فرو خواهد برد، وضعیت اقتصادی کشور در آستانه عید نوروز مریض و قدرت خرید مردم بسیار ضعیف شده است.


وی به وضعیت نامناسب برخی از شاغلان کارخانجات اشاره و تصریح کرد: برخی در شرایط سخت کارخانجات توان مدیریت معیشت زندگی خود را ندارند.


لطیفی با اشاره به لزوم افزایش چتر های حمایتی، تأکید کرد: شخصیت‌هایی در جامعه ما هستند که حدود 5 دهه برای این نظام و کشور زحمت کشیده و کار کردند، اما امروز زیر چتر هیچ یک از چترهای حمایتی نیستند./854/203/ب2

ارسال نظرات